reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
© Pixabay
Analizy |

Xiaomi prześcignął Fitbit i Apple w segmencie wearables w regionie EMEA

Chiński producent zdobywa coraz więcej udziałów w rynku elektroniki do noszenia i w trzecim kwartale ubiegłego roku wyprzedził dotychczasowych liderów.

Sprzedaż elektroniki do noszenia w regionie EMEA (Europa, Bliski Wschód i Afryka) w trzecim kwartale 2018 roku wzrosła o 55% r/r i wyniosła 6,6 mln sztuk – raportuje firma analityczna IDC. I jak zauważa starczy analityk IDC Francisco Almeida, chociaż sprzedaż smartwatchy w Zachodniej Europie wciąż szybko rośnie, to w regionie EMEA w 3Q2018 królowały prostsze urządzenia, a to za sprawą opaski Mi Band 3 firmy Xiaomi, która stała się najczęściej sprzedawanym produktem elektroniki do noszenia. Prognozy specjalistów IDC zakładają, że w 2022 roku wartość rynku wearables w regionie EMEA wyniesie 11 mld USD, a sprzedaż sięgnie 43,8 mln sztuk, z czego większość będą stanowiły smartwatche. © IDC

reklama
reklama
Załaduj więcej newsów
April 25 2024 14:09 V22.4.31-1
reklama
reklama