reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
© Pixabay Rynki | 03 stycznia 2019

Xiaomi prze艣cign膮艂 Fitbit i Apple w segmencie wearables w regionie EMEA

Chi艅ski producent zdobywa coraz wi臋cej udzia艂贸w w rynku elektroniki do noszenia i w trzecim kwartale ubieg艂ego roku wyprzedzi艂 dotychczasowych lider贸w.
Sprzeda偶 elektroniki do noszenia w regionie EMEA (Europa, Bliski Wsch贸d i Afryka) w trzecim kwartale 2018 roku wzros艂a o 55% r/r i wynios艂a 6,6 mln sztuk 鈥 raportuje firma analityczna IDC. I jak zauwa偶a starczy analityk IDC Francisco Almeida, chocia偶 sprzeda偶 smartwatchy w Zachodniej Europie wci膮偶 szybko ro艣nie, to w regionie EMEA w 3Q2018 kr贸lowa艂y prostsze urz膮dzenia, a to za spraw膮 opaski Mi Band 3 firmy Xiaomi, kt贸ra sta艂a si臋 najcz臋艣ciej sprzedawanym produktem elektroniki do noszenia.



Prognozy specjalist贸w IDC zak艂adaj膮, 偶e w 2022 roku warto艣膰 rynku wearables w regionie EMEA wyniesie 11 mld USD, a sprzeda偶 si臋gnie 43,8 mln sztuk, z czego wi臋kszo艣膰 b臋d膮 stanowi艂y smartwatche.

IDC
reklama
reklama
reklama
reklama
Za艂aduj wi臋cej news贸w
January 17 2019 14:20 V11.11.0-2