reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
© platongkoh dreamstime.com Rynki | 16 listopada 2018

Huawei wyprzedza Amazona w rankingu sprzeda偶y tabletów

Globalna sprzeda偶 tablet贸w ma w 2018 roku spa艣膰 o 4,3% i si臋gn膮膰 145,5 mln sztuk. Wed艂ug aktualnych prognoz TrendForce, Huawei uplasuje si臋 na trzecim miejscu, wyprzedzaj膮c Amazona.
- Wraz z wprowadzaniem na rynek nowych urz膮dze艅 w nadchodz膮cej erze sieci 5G, tablety wci膮偶 b臋d膮 mia艂y znaczenie dla globalnych marek w budowaniu strategii wzrostu, utrzymaniu bazy klient贸w oraz zachowaniu wp艂ywowej pozycji na globalnym rynku IoT 鈥 m贸wi Kou-Han Tseng, analityk firmy TrendForce. Dlatego g艂贸wni gracze nie zamierzaj膮 porzuca膰 swoich linii produktowych tablet贸w, nawet je艣li oznacza艂oby ograniczenie oferty podstawowych produkt贸w. W segmencie tym jednym z najambitniejszych producent贸w jest Google. Tak偶e Huawei notuje szybki rozw贸j w tym obszarze, jako kt贸ry jeden z nielicznych wci膮偶 inwestuje sporo w rozw贸j nowych urz膮dze艅 mobilnych. Eksperci TrendForce szacuj膮, 偶e chi艅ski producent w 2018 roku sprzeda ponad 14 mln tablet贸w, co oznacza wzrost o 30% r/r i osi膮gni臋cie 9,8% udzia艂贸w w globalnym rynku.

Lider sprzeda偶 tablet贸w, Apple, wed艂ug prognoz TrendForce ma w 2018 roku odnotowa膰 2% spadek sprzeda偶y tych urz膮dze艅 (43 mln sztuk).



TrendForce prognozuje , 偶e w 2019 roku globalny rynek tablet贸w odnotuje 4% spadek r/r, a sprzeda偶 tych urz膮dze艅 wyniesie 139,6 mln sztuk.

TrendForce
reklama
reklama
reklama
reklama
Za艂aduj wi臋cej news贸w
December 12 2018 12:21 V11.10.9-1