reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
© vinnstock dreamstime.com
Analizy |

Smatwatche sprzedają się coraz lepiej

W trzecim kwartale tego roku 10 mln smartwatchy znalazło nabywców, co oznacza wzrost o imponujące 67% w porównaniu do 3Q2017, gdy sprzedano 6 mln sztuk – raportuje firma Strategy Analytics.

Zdecydowanym liderem w sektorze inteligentnych zegarków jest Apple z 45% udziałem w rynku (warto tu odnotować, że w trzecim kwartale ubiegłego roku Apple miało aż 60% globalnego rynku smartwatchy). Na drugie miejsce wskoczył Fitbit (15%), wyprzedzając Samsunga (11%) i Garmin (8%). - Fitbit w 3Q2018 sprzedał 1,5 mln smartwatchy i zdobył 15% globalnego rynku, podczas gdy rok temu nie miał wcale udziałów. Teraz Fitbit to druga największa marka smartwatchy na świecie, a portfolio Versa jest bardzo popularne w Ameryce Północnej. Fitbit zamierza kontynuować rozwój i planuje w przyszłym roku zwiększanie sprzedaży w Europie, Azji i Ameryce Łacińskiej – komentuje Steven Waltzer, ekspert w firmie Strategy Analytics. © Strategy Analytics

reklama
reklama
Załaduj więcej newsów
April 26 2024 09:38 V22.4.33-2
reklama
reklama