reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
© Pixabay Rynki | 07 sierpnia 2018

Rynek tabletów coraz bardziej konkurencyjny

Dzia艂alno艣膰 w sektorze tablet贸w stawia jest coraz bardziej wymagaj膮ca 鈥 sprzeda偶 na tym rynku w drugim kwartale 2018 roku spad艂a o 6%.
Wielu producent贸w tablet贸w z systemem Android traci udzia艂y w rynku oraz zmniejszaj膮 si臋 ich przychody ze wzgl臋du na spadaj膮ce ceny urz膮dze艅 oraz niewiele innowacji, kt贸re mog艂yby przyci膮gn膮膰 nowych klient贸w.

Sukcesem mog膮 si臋 pochwali膰 cz臋艣膰 bran偶owych lider贸w, czyli Apple, Huawei i Microsoft, kt贸re odnotowa艂y wzrost sprzeda偶y i 艂膮cznie maj膮 40% udzia艂贸w w rynku. Jednak mimo tych wzrost贸w, sprzeda偶 w 2Q2018 zmniejszy艂a si臋 o 6% r/r do 40,9 mln sztuk 鈥 raportuje Strategy Analytics.

Na rynku przewa偶aj膮 tablety z systemem Android (23,6 mln sztuk w 2Q2018, czyli o 10% mniej ni偶 w roku poprzednim). Urz膮dze艅 Apple鈥檃 z systemem iOS w omawianym kwartale sprzedano 11,6 mln sztuk (+1% r/r), natomiast tablety z systemem Windows znalaz艂y 5,8 mln nabywc贸w (-2% r/r).

A oto pi膮tka najwi臋kszych dostawc贸w tablet贸w w drugim kwartale 2018 roku:



漏 Strategy Analytics
reklama
reklama
reklama
reklama
Za艂aduj wi臋cej news贸w
December 13 2018 13:08 V11.10.14-1