reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
© Pixabay Rynki | 07 sierpnia 2018

Rynek tabletów coraz bardziej konkurencyjny

Działalność w sektorze tabletów stawia jest coraz bardziej wymagająca – sprzedaż na tym rynku w drugim kwartale 2018 roku spadła o 6%.

Wielu producentów tabletów z systemem Android traci udziały w rynku oraz zmniejszają się ich przychody ze względu na spadające ceny urządzeń oraz niewiele innowacji, które mogłyby przyciągnąć nowych klientów. Sukcesem mogą się pochwalić część branżowych liderów, czyli Apple, Huawei i Microsoft, które odnotowały wzrost sprzedaży i łącznie mają 40% udziałów w rynku. Jednak mimo tych wzrostów, sprzedaż w 2Q2018 zmniejszyła się o 6% r/r do 40,9 mln sztuk – raportuje Strategy Analytics. Na rynku przeważają tablety z systemem Android (23,6 mln sztuk w 2Q2018, czyli o 10% mniej niż w roku poprzednim). Urządzeń Apple’a z systemem iOS w omawianym kwartale sprzedano 11,6 mln sztuk (+1% r/r), natomiast tablety z systemem Windows znalazły 5,8 mln nabywców (-2% r/r). A oto piątka największych dostawców tabletów w drugim kwartale 2018 roku: © Strategy Analytics
reklama
reklama
reklama
reklama
Załaduj więcej newsów
November 12 2019 07:31 V14.7.10-1