reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
© LG
Przemysł elektroniczny |

LG otwiera nowy ośrodek badawczy nad sztuczną inteligencją

LG Electronics we współpracy z czołowymi ośrodkami akademickimi oraz start-upami otwiera w Ameryce Północnej nowe laboratoria badań nad sztuczną inteligencją.

W tym tygodniu firma LG uruchomiła nowe laboratorium badań nad sztuczną inteligencją w Kanadzie, które będzie dopełnieniem niedawno rozbudowanego laboratorium LG Silicon Valley AI Lab w Santa Clara w Kalifornii. Otwierając laboratoria w Ameryce Północnej firma LG wzmacnia swoją ogólnoświatową infrastrukturę badawczą dedykowaną sztucznej inteligencji, obejmującą ośrodki w Korei Południowej, Indiach i Rosji. Dzięki temu będzie skuteczniej realizować wizję sztucznej inteligencji jako siły napędowej i rozwoju przyszłości – poinformowało LG w komunikacie. Ponadto LG nawiązała współpracę badawczą z Uniwersytetem w Toronto, cenionym na całym świecie za osiągnięcia w dziedzinie sztucznej inteligencji i uczenia maszynowego, zwłaszcza w obszarze metod deep learning. - Sztuczna inteligencja ostatecznie wpłynie na życie każdego z nas, powodując zmiany stylu życia, sposobów wykonywania pracy oraz spędzania wolnego czasu. Pierwsze zastosowania sztucznej inteligencji w urządzeniach podłączonych do Internetu torują drogę technologiom, które w przyszłości staną się fundamentem inteligentnych miast, domów, firm i urządzeń – zapewniających możliwości, o których nikt nawet nie marzył – powiedział dr I.P. Park, prezes i dyrektor ds. technologii w firmie LG Electronics. Dzięki umowie z uniwersytetem w Toronto, przewidującej 5-letnią współpracę i wielomilionowy budżet, firma LG będzie poszerzać ekosystem sztucznej inteligencji realizując strategię Otwartego Partnerstwa, Otwartej Platformy i Otwartej Łączności. W nowym laboratorium zostanie wykorzystane doświadczenie naukowców z Uniwersytetu w Toronto, którzy będą współpracować z zespołami badawczo-rozwojowymi LG z USA i Kanady. Aby dopełnić podjęte działania, firma LG zamierza nawiązać współpracę z północnoamerykańskimi start-upami, a także inwestować w nie. Dr Park wspomniał też o trzech fundamentach strategii LG w dziedzinie sztucznej inteligencji: - Pierwszym z nich jest zdolność do ewoluowania z biegiem czasu, dzięki której im częściej użytkownik korzysta z produktów, tym lepiej ich funkcje dostosowują się do specyficznych potrzeb. Drugim fundamentem jest możliwość integrowania sztucznej inteligencji z różnymi urządzeniami i systemami – tak, aby konsumenci mieli zapewniony niezmiennie wysoki komfort użytkowania wszystkich produktów z oferty LG, od sprzętu AGD i telewizorów po samochody podłączone do internetu oraz smartfony. Trzeci fundament to otwartość ekosystemu. Nasza strategia polega na zapewnieniu klientom LG najwyższego komfortu korzystania ze sztucznej inteligencji dzięki uzupełniającym funkcjom opracowywanym przez partnerów. Na siedząco od lewej: Dr. Meric Gertler, rektor Uniwersytety w Toronto, dr I.P. Park, prezes i dyrektor ds. technologii w firmie LG Electronics Na stojąco od lewej: Mohammed Ansari, Vice Prezes, LG Silicon Valley Lab; Dr. Vivek Goel, prorektor Uniwersytetu w Toronto ds. badań i innowacji; Jim Wilson, Minister rozwoju ekonomicznego, rynku pracy i handlu Ontario; Dr. Peter Kim, Senior Vice President, obszar sztucznej inteligencji, LG Electronics i Dr. Derek Newton, Assistant Vice President, katedra innowacji, relacji z partnerami biznesowymi i przedsiębiorczości na Uniwersytecie w Toronto. © LG

reklama
reklama
Załaduj więcej newsów
April 15 2024 11:45 V22.4.27-1
reklama
reklama