reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
© LG Przemys艂 elektroniczny | 01 sierpnia 2018

LG otwiera nowy o艣rodek badawczy nad sztuczn膮 inteligencj膮

LG Electronics we wsp贸艂pracy z czo艂owymi o艣rodkami akademickimi oraz start-upami otwiera w Ameryce P贸艂nocnej nowe laboratoria bada艅 nad sztuczn膮 inteligencj膮.
W tym tygodniu firma LG uruchomi艂a nowe laboratorium bada艅 nad sztuczn膮 inteligencj膮 w Kanadzie, kt贸re b臋dzie dope艂nieniem niedawno rozbudowanego laboratorium LG Silicon Valley AI Lab w Santa Clara w Kalifornii. Otwieraj膮c laboratoria w Ameryce P贸艂nocnej firma LG wzmacnia swoj膮 og贸lno艣wiatow膮 infrastruktur臋 badawcz膮 dedykowan膮 sztucznej inteligencji, obejmuj膮c膮 o艣rodki w Korei Po艂udniowej, Indiach i Rosji. Dzi臋ki temu b臋dzie skuteczniej realizowa膰 wizj臋 sztucznej inteligencji jako si艂y nap臋dowej i rozwoju przysz艂o艣ci 鈥 poinformowa艂o LG w komunikacie.

Ponadto LG nawi膮za艂a wsp贸艂prac臋 badawcz膮 z Uniwersytetem w Toronto, cenionym na ca艂ym 艣wiecie za osi膮gni臋cia w dziedzinie sztucznej inteligencji i uczenia maszynowego, zw艂aszcza w obszarze metod deep learning.

- Sztuczna inteligencja ostatecznie wp艂ynie na 偶ycie ka偶dego z nas, powoduj膮c zmiany stylu 偶ycia, sposob贸w wykonywania pracy oraz sp臋dzania wolnego czasu. Pierwsze zastosowania sztucznej inteligencji w urz膮dzeniach pod艂膮czonych do Internetu toruj膮 drog臋 technologiom, kt贸re w przysz艂o艣ci stan膮 si臋 fundamentem inteligentnych miast, dom贸w, firm i urz膮dze艅 鈥 zapewniaj膮cych mo偶liwo艣ci, o kt贸rych nikt nawet nie marzy艂 鈥 powiedzia艂 dr I.P. Park, prezes i dyrektor ds. technologii w firmie LG Electronics.

Dzi臋ki umowie z uniwersytetem w Toronto, przewiduj膮cej 5-letni膮 wsp贸艂prac臋 i wielomilionowy bud偶et, firma LG b臋dzie poszerza膰 ekosystem sztucznej inteligencji realizuj膮c strategi臋 Otwartego Partnerstwa, Otwartej Platformy i Otwartej 艁膮czno艣ci. W nowym laboratorium zostanie wykorzystane do艣wiadczenie naukowc贸w z Uniwersytetu w Toronto, kt贸rzy b臋d膮 wsp贸艂pracowa膰 z zespo艂ami badawczo-rozwojowymi LG z USA i Kanady. Aby dope艂ni膰 podj臋te dzia艂ania, firma LG zamierza nawi膮za膰 wsp贸艂prac臋 z p贸艂nocnoameryka艅skimi start-upami, a tak偶e inwestowa膰 w nie.

Dr Park wspomnia艂 te偶 o trzech fundamentach strategii LG w dziedzinie sztucznej inteligencji: - Pierwszym z nich jest zdolno艣膰 do ewoluowania z biegiem czasu, dzi臋ki kt贸rej im cz臋艣ciej u偶ytkownik korzysta z produkt贸w, tym lepiej ich funkcje dostosowuj膮 si臋 do specyficznych potrzeb. Drugim fundamentem jest mo偶liwo艣膰 integrowania sztucznej inteligencji z r贸偶nymi urz膮dzeniami i systemami 鈥 tak, aby konsumenci mieli zapewniony niezmiennie wysoki komfort u偶ytkowania wszystkich produkt贸w z oferty LG, od sprz臋tu AGD i telewizor贸w po samochody pod艂膮czone do internetu oraz smartfony. Trzeci fundament to otwarto艣膰 ekosystemu. Nasza strategia polega na zapewnieniu klientom LG najwy偶szego komfortu korzystania ze sztucznej inteligencji dzi臋ki uzupe艂niaj膮cym funkcjom opracowywanym przez partner贸w.



Na siedz膮co od lewej: Dr. Meric Gertler, rektor Uniwersytety w Toronto, dr I.P. Park, prezes i dyrektor ds. technologii w firmie LG Electronics

Na stoj膮co od lewej: Mohammed Ansari, Vice Prezes, LG Silicon Valley Lab; Dr. Vivek Goel, prorektor Uniwersytetu w Toronto ds. bada艅 i innowacji; Jim Wilson, Minister rozwoju ekonomicznego, rynku pracy i handlu Ontario; Dr. Peter Kim, Senior Vice President, obszar sztucznej inteligencji, LG Electronics i Dr. Derek Newton, Assistant Vice President, katedra innowacji, relacji z partnerami biznesowymi i przedsi臋biorczo艣ci na Uniwersytecie w Toronto.
漏 LG
reklama
reklama
reklama
reklama
Za艂aduj wi臋cej news贸w
December 13 2018 13:08 V11.10.14-2