reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
© Pixabay Przemysł elektroniczny | 05 lipca 2018

Symphony otwiera nowe centrum robotyzacji w Krakowie

Supernowoczesne centrum będzie wspierać światowe firmy w zakresie wdrażania technologii cyfrowych - od robotyzacji poprzez sztuczną inteligencję, aż po jeszcze bardziej zaawansowane rozwiązania.
Spółka Symphony Ventures, globalna firma usługowa specjalizująca się w robotyzacji procesów biznesowych (RPA) i inteligentnej automatyzacji (IA), ogłosiła otwarcie nowego centrum robotyzacji (Robotic Operations Center, ROC) w Krakowie.

Supernowoczesne centrum operacyjne zostało zaprojektowane jako ośrodek monitorowania, zarządzania i utrzymywania milionów zautomatyzowanych procesów na rzecz światowych klientów firmy Symphony, które obejmują wciąż rosnącą listę platform robotyzacji procesów obsługiwanych przez Symphony. Centrum, z którego korzystają już klienci z branży ochrony zdrowia, telekomunikacji, bankowości i ubezpieczeń, będzie też miejscem pracy największego zespołu specjalistów w dziedzinie inteligentnej automatyzacji zajmującego się różnymi aspektami technologii, od inteligentnego przechwytywania obrazu po zaawansowaną SI i analizę dużych zbiorów danych.

- Nowe Centrum łączy w sobie technologię, kapitał ludzki i metody, zbierane w oparciu o setki dużych realizacji, stanowiąc nie tylko miejsce zarządzania automatyzacją, ale także przestrzeń do myślenia o przyszłości pracy, uczenia się sztuki osiągania tego, co leży w granicach możliwości, rzucania wyzwań utrwalonym praktykom i zmieniania oblicza współczesnego biznesu – powiedział David Poole, dyrektor generalny i współzałożyciel Symphony Ventures.
Centrum oferuje klientom rozwiązania w następujących obszarach:
  1. Projektowanie, konfiguracja, aranżacja i optymalizacja automatyzacji;

  2. Wiedza w dziedzinie RPA, uczenia maszynowego, internetu, przepływu pracy i programowania aplikacji po stronie klienta (front-end development);

  3. Wsparcie, konserwacja, hosting i przyspieszanie programów inteligentnej automatyzacji;

  4. Przestrzeń kreatywna i zaplecze warsztatowe do organizacji forów wymiany poglądów i targów innowacji;

  5. Edukacja i szkolenie pracowników i klientów oraz szersza społeczność usług wspólnych i BPO.


David Poole stwierdził też, że „w miarę, jak przedsiębiorstwa wychodzą poza działania pilotażowe i zaczynają wdrażać bardziej strategiczne projekty pozwalające na osiągnięcie realnego poziomu działalności cyfrowej, konieczne jest rozważenie wdrożenia szerokiego zakresu narzędzi, możliwości i warunków operacyjnych, których realizacja wewnątrz firmy jest często nieopłacalna. Na tym etapie przedsiębiorstwa muszą dokonać integracji działań i funkcji wspierających, niezbędnych do stworzenia i zarządzania nową przestrzenią działalności”.

Na decyzję o powstaniu centrum w Krakowie wpłynął fakt, że założyciele Symphony od dawna byli związani z tym miastem - to tutaj jeszcze w latach 90-tych XX wieku utworzyli jedną z pierwszych swoich baz do realizacji zamówień. - Wracamy do korzeni - powiedział Ian Barkin, współzałożyciel i dyrektor strategiczny Symphony. - Od dawna cenimy sobie świetne zespoły, które stworzyliśmy w Krakowie i wiemy, że tutejszy rynek pracy jest doskonałym źródłem jakości, innowacyjności i zaangażowania, którego szukamy w firmie Symphony. Wyniki mówią same za siebie.



Symphony Ventures to światowa firma zajmująca się doradztwem, wdrożeniami i usługami zarządzanymi specjalizująca się w robotyzacji procesów (RPA), inteligentnej automatyzacji i innych innowacyjnych modelach dostaw pozwalających klientom biznesowym na cyfryzację swojej działalności. Symphony określa się jako podmiot oferujący pełną gamę usług z dziedziny digital operations, w tym szkolenia, hosting i wyposażone w rozwiązania sztucznej inteligencji platformy, których poszukują dzisiejsze firmy. Symphony posiada klientów w przeszło 25 krajach w każdej liczącej się branży i współpracuje z szeregiem czołowych dostawców oprogramowania takich jak UiPath, Blue Prism, Thoughtonomy, NICE Systems, eNate, ABBYY i Celaton. Odpowiadając na zmieniające się trendy na rynku, spółka nieprzerwanie rozwija swój cyfrowy ekosystem narzędzi, poszerzając ofertę rozwiązań dla klientów.

Symphony ma siedzibę w Londynie i biura w USA, Polsce, Ameryce Łacińskiej i Indiach. Założona w 2014 r. spółka Symphony jest liderem usług RPA wg HfS Research i czołowym dostawcą usług automatyzacji świadczenia usług (SDA) wg Everest Group.
reklama
reklama
reklama
reklama
Załaduj więcej newsów
November 15 2018 17:25 V11.9.0-1