reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
© Pixabay Przemysł elektroniczny | 05 lipca 2018

Symphony otwiera nowe centrum robotyzacji w Krakowie

Supernowoczesne centrum będzie wspierać światowe firmy w zakresie wdrażania technologii cyfrowych - od robotyzacji poprzez sztuczną inteligencję, aż po jeszcze bardziej zaawansowane rozwiązania.
Spółka Symphony Ventures, globalna firma usługowa specjalizująca się w robotyzacji procesów biznesowych (RPA) i inteligentnej automatyzacji (IA), ogłosiła otwarcie nowego centrum robotyzacji (Robotic Operations Center, ROC) w Krakowie.

Supernowoczesne centrum operacyjne zostało zaprojektowane jako ośrodek monitorowania, zarządzania i utrzymywania milionów zautomatyzowanych procesów na rzecz światowych klientów firmy Symphony, które obejmują wciąż rosnącą listę platform robotyzacji procesów obsługiwanych przez Symphony. Centrum, z którego korzystają już klienci z branży ochrony zdrowia, telekomunikacji, bankowości i ubezpieczeń, będzie też miejscem pracy największego zespołu specjalistów w dziedzinie inteligentnej automatyzacji zajmującego się różnymi aspektami technologii, od inteligentnego przechwytywania obrazu po zaawansowaną SI i analizę dużych zbiorów danych.

- Nowe Centrum łączy w sobie technologię, kapitał ludzki i metody, zbierane w oparciu o setki dużych realizacji, stanowiąc nie tylko miejsce zarządzania automatyzacją, ale także przestrzeń do myślenia o przyszłości pracy, uczenia się sztuki osiągania tego, co leży w granicach możliwości, rzucania wyzwań utrwalonym praktykom i zmieniania oblicza współczesnego biznesu – powiedział David Poole, dyrektor generalny i współzałożyciel Symphony Ventures.
Centrum oferuje klientom rozwiązania w następujących obszarach:
  1. Projektowanie, konfiguracja, aranżacja i optymalizacja automatyzacji;

  2. Wiedza w dziedzinie RPA, uczenia maszynowego, internetu, przepływu pracy i programowania aplikacji po stronie klienta (front-end development);

  3. Wsparcie, konserwacja, hosting i przyspieszanie programów inteligentnej automatyzacji;

  4. Przestrzeń kreatywna i zaplecze warsztatowe do organizacji forów wymiany poglądów i targów innowacji;

  5. Edukacja i szkolenie pracowników i klientów oraz szersza społeczność usług wspólnych i BPO.


David Poole stwierdził też, że „w miarę, jak przedsiębiorstwa wychodzą poza działania pilotażowe i zaczynają wdrażać bardziej strategiczne projekty pozwalające na osiągnięcie realnego poziomu działalności cyfrowej, konieczne jest rozważenie wdrożenia szerokiego zakresu narzędzi, możliwości i warunków operacyjnych, których realizacja wewnątrz firmy jest często nieopłacalna. Na tym etapie przedsiębiorstwa muszą dokonać integracji działań i funkcji wspierających, niezbędnych do stworzenia i zarządzania nową przestrzenią działalności”.

Na decyzję o powstaniu centrum w Krakowie wpłynął fakt, że założyciele Symphony od dawna byli związani z tym miastem - to tutaj jeszcze w latach 90-tych XX wieku utworzyli jedną z pierwszych swoich baz do realizacji zamówień. - Wracamy do korzeni - powiedział Ian Barkin, współzałożyciel i dyrektor strategiczny Symphony. - Od dawna cenimy sobie świetne zespoły, które stworzyliśmy w Krakowie i wiemy, że tutejszy rynek pracy jest doskonałym źródłem jakości, innowacyjności i zaangażowania, którego szukamy w firmie Symphony. Wyniki mówią same za siebie.



Symphony Ventures to światowa firma zajmująca się doradztwem, wdrożeniami i usługami zarządzanymi specjalizująca się w robotyzacji procesów (RPA), inteligentnej automatyzacji i innych innowacyjnych modelach dostaw pozwalających klientom biznesowym na cyfryzację swojej działalności. Symphony określa się jako podmiot oferujący pełną gamę usług z dziedziny digital operations, w tym szkolenia, hosting i wyposażone w rozwiązania sztucznej inteligencji platformy, których poszukują dzisiejsze firmy. Symphony posiada klientów w przeszło 25 krajach w każdej liczącej się branży i współpracuje z szeregiem czołowych dostawców oprogramowania takich jak UiPath, Blue Prism, Thoughtonomy, NICE Systems, eNate, ABBYY i Celaton. Odpowiadając na zmieniające się trendy na rynku, spółka nieprzerwanie rozwija swój cyfrowy ekosystem narzędzi, poszerzając ofertę rozwiązań dla klientów.

Symphony ma siedzibę w Londynie i biura w USA, Polsce, Ameryce Łacińskiej i Indiach. Założona w 2014 r. spółka Symphony jest liderem usług RPA wg HfS Research i czołowym dostawcą usług automatyzacji świadczenia usług (SDA) wg Everest Group.

Komentarze

Zauważ proszę, że komentarze krytyczne są jak najbardziej pożądane, zachęcamy do ich zamieszczania i dalszej dyskusji. Jednak komentarze obraźliwe, rasistowskie czy homofobiczne nie są przez nas akceptowane. Tego typu komentarze będą przez nas usuwane.
reklama
reklama
reklama
reklama
Załaduj więcej newsów
September 21 2018 11:51 V11.0.0-1