reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
© Daimler Przemysł elektroniczny | 02 lipca 2018

Daimler Trucks tworzy globalną jednostkę organizacyjną o nazwie E-Mobility Group

W nowym dziale E-Mobility Group (EMG) Daimler Trucks zgromadzi swój globalny know-how w dziedzinie napędów elektrycznych dla pojazdów użytkowych.
Daimler Trucks powołuje do życia globalną jednostkę organizacyjną zajmującą się e-mobilnością i tworzy dla niej nową funkcję kierowniczą. Ponadto na czerwcowej wystawie Capital Market & Technology Days w USA wiodący producent elektrycznych ciężarówek i autobusów przedstawił dwa nowe samochody ciężarowe z napędem wyłącznie elektrycznym, skonstruowane przez swą amerykańską spółkę córkę Freightliner.

W nowej jednostce organizacyjnej E-Mobility Group Daimler Trucks zgromadzi swój globalny know-how w dziedzinie napędów elektrycznych. Daimler Trucks & Buses dostrzega w e-mobilności pojazdów użytkowych czynnik decydujący o zajęciu roli lidera innowacyjności w branży transportowej, na jej drodze ku bezemisyjnej przyszłości. Celem jest przy tym uczynienie e-mobilności opłacalną zarówno dla klienta, jak i dla producenta.
- Jako lider na światowym rynku samochodów ciężarowych, chcemy tę samą pozycję zająć w obszarze elektrycznych ciężarówek i autobusów. Bardzo wcześnie rozpoczęliśmy działania w tym kierunku i naszym celem jest kreowanie wzorców w każdym istotnym segmencie. Tworząc nową globalną jednostkę organizacyjną E-Mobility Group, maksymalizujemy efektywność swoich inwestycji w tę strategiczną i kluczową technologię. W ten sposób będziemy mogli zaoferować naszym klientom najlepsze rozwiązania ‒ zarówno akumulatory, jak i systemy ładowania czy systemy zarządzania energią – powiedział Martin Daum, w zarządzie koncernu Daimler odpowiedzialny za samochody ciężarowe i autobusy.

E-Mobility Group (EMG) zdefiniuje strategię w zakresie podzespołów elektrycznych oraz kompletnych e-samochodów dla wszystkich marek i segmentów, a także opracuje globalną jednolitą architekturę, analogiczną do światowej strategii platformowej dla konwencjonalnych silników i podzespołów napędowych. EMG jest zorganizowana globalnie, a jej pracownicy prowadzą kompleksowe działania w różnych lokalizacjach światowej sieci naszego przedsiębiorstwa, między innymi w Portland (USA), Stuttgarcie (Niemcy)i Kawasaki (Japonia).

Gesa Reimelt, która aktualnie kieruje działem projektów produktowych Mercedes-Benz Powertrain & eDrive w segmencie samochodów osobowych, 1-go lipca 2018 r. obejmie kierownictwo tej nowej, operującej na całym świecie jednostki organizacyjnej Daimler Trucks & Buses. Pełniąc swą funkcję, będzie podlegała dr. Frankowi Reintjesowi, szefowi Global Powertrain & Manufacturing Engineering w Daimler Trucks.

- Przewidujemy wzrost popytu na elektryczne samochody ciężarowe i autobusy. Potwierdzają to również nasi klienci. Tylko będąc liderem zarówno w dziedzinie napędów konwencjonalnych, jak i napędów elektrycznych, można zaoferować ekonomiczne i przekonujące technicznie rozwiązania. W segmencie napędów konwencjonalnych już od dawna korzystamy z naszej globalnej strategii platformowej. Takie rozwiązanie przyjmiemy również w obszarze e-mobilności. W tym celu tworzymy E-Mobility Group, w której nasi eksperci, pełniący wszelkie funkcje na całym świecie, wspólnie pracują nad najlepszymi napędami elektrycznymi – stwierdza dr Frank Reintjes, który w zarządzie Daimler Trucks & Buses odpowiada za dział Global Powertrain and Manufacturing Engineering.

Komentarze

Zauważ proszę, że komentarze krytyczne są jak najbardziej pożądane, zachęcamy do ich zamieszczania i dalszej dyskusji. Jednak komentarze obraźliwe, rasistowskie czy homofobiczne nie są przez nas akceptowane. Tego typu komentarze będą przez nas usuwane.
reklama
reklama
reklama
reklama
Załaduj więcej newsów
September 21 2018 11:51 V11.0.0-2