reklama
reklama
reklama
reklama
© Amica
Przemysł elektroniczny |

Amica otworzyła showroom

To pierwszy showroom spółki, który został otwarty przy siedzibie Amica Handel i Marketing, na Inea Stadionie w Poznaniu. To kolejna duża inwestycja Grupy Amica, która ma się przyczynić do dalszego rozwoju największego polskiego producenta sprzętu AGD.

Showroom to przestrzeń, na której prezentowane będą produkty Amica i innych marek Grupy (Hansa, Gram i CDA), obecne na prawie 60 rynkach zagranicznych. Głównym przeznaczeniem tego miejsca będzie podejmowanie kontrahentów z całego świata oraz gości zainteresowanych ofertą firmy – przede wszystkim klientów, ale również partnerów czy przedstawicieli mediów. Showroom zajmuje powierzchnię blisko pięciuset metrów kwadratowych. Do tego należy doliczyć prawie 90-metrową salę konferencyjną, szkoleniową oraz kameralną salkę spotkań. Uroczyste otwarcie showroomu odbyło się 24 maja br., przy Bułgarskiej 17.
– Do showroomu będziemy zapraszać naszych partnerów handlowych, dostawców i gości korporacyjnych, ale będzie to także miejsce, w którym prowadzone będą szkolenia z wdrażanych produktów i funkcjonalności – mówi Piotr Skubel, wiceprezes zarządu Grupy Amica oraz prezes zarządu Amica Handel i Marketing.
Jak informuje firma w komunikacie, przestrzeń wystawiennicza i konferencyjna powstała przy siedzibie spółki Amica Handel i Marketing, to część szerszej strategii, obejmujące inwestycje w Europie Zachodniej oraz wybudowanie magazynu wysokiego składowania we Wronkach, a tym samym oddanie do użytku nowoczesnego centrum logistyki, które jest odpowiedzialne za obsługę blisko 60 rynków zagranicznych, na których Amica sprzedaje swoje produkty. – Wcześniej skupialiśmy się na umocnieniu swojej pozycji na rynkach zagranicznych poprzez akwizycje, które mają nam pomóc w rozwinięciu kanałów sprzedaży na najbardziej wymagających dla producentów rynkach zachodnich. Konsekwencją rosnącej sprzedaży i wchodzenia na nowe rynki była potrzeba rozbudowy centrum logistycznego i powstanie supernowoczesnego, w pełni zdygitalizowanego magazynu wysokiego składowania, który jest jedną z naszych największych inwestycji w ostatnich latach. Po tych zmianach naturalną potrzebą było wsparcie działań marketingowych, ponieważ jako Grupa osiągnęliśmy już taką wielkość i zasięg, że odczuliśmy potrzebę stworzenia miejsca w którym możemy pokazać nasze produkty w sposób, który pozwoli zapoznać się nie tylko z walorami estetycznymi, ale także z rozwiązaniami technologicznymi. Wielu naszych klientów sygnalizowało, że zależy im na możliwości praktycznego sprawdzenia oferowanych przez nas rozwiązań. Nasza nowa inwestycja ma im w tym pomóc – mówi Jacek Rutkowski, prezes Grupy Amica. Dzięki budowie nowoczesnego showroomu w Poznaniu, Amica zamierza też zwiększyć obecność produktów Grupy w kanale sprzedażowym mebli kuchennych.

reklama
reklama
Załaduj więcej newsów
March 15 2024 14:25 V22.4.5-2