reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
© Amica Przemysł elektroniczny | 25 maja 2018

Amica otworzyła showroom

To pierwszy showroom spółki, który został otwarty przy siedzibie Amica Handel i Marketing, na Inea Stadionie w Poznaniu. To kolejna duża inwestycja Grupy Amica, która ma się przyczynić do dalszego rozwoju największego polskiego producenta sprzętu AGD.
Showroom to przestrzeń, na której prezentowane będą produkty Amica i innych marek Grupy (Hansa, Gram i CDA), obecne na prawie 60 rynkach zagranicznych. Głównym przeznaczeniem tego miejsca będzie podejmowanie kontrahentów z całego świata oraz gości zainteresowanych ofertą firmy – przede wszystkim klientów, ale również partnerów czy przedstawicieli mediów. Showroom zajmuje powierzchnię blisko pięciuset metrów kwadratowych. Do tego należy doliczyć prawie 90-metrową salę konferencyjną, szkoleniową oraz kameralną salkę spotkań. Uroczyste otwarcie showroomu odbyło się 24 maja br., przy Bułgarskiej 17.

– Do showroomu będziemy zapraszać naszych partnerów handlowych, dostawców i gości korporacyjnych, ale będzie to także miejsce, w którym prowadzone będą szkolenia z wdrażanych produktów i funkcjonalności – mówi Piotr Skubel, wiceprezes zarządu Grupy Amica oraz prezes zarządu Amica Handel i Marketing.
Jak informuje firma w komunikacie, przestrzeń wystawiennicza i konferencyjna powstała przy siedzibie spółki Amica Handel i Marketing, to część szerszej strategii, obejmujące inwestycje w Europie Zachodniej oraz wybudowanie magazynu wysokiego składowania we Wronkach, a tym samym oddanie do użytku nowoczesnego centrum logistyki, które jest odpowiedzialne za obsługę blisko 60 rynków zagranicznych, na których Amica sprzedaje swoje produkty.

– Wcześniej skupialiśmy się na umocnieniu swojej pozycji na rynkach zagranicznych poprzez akwizycje, które mają nam pomóc w rozwinięciu kanałów sprzedaży na najbardziej wymagających dla producentów rynkach zachodnich. Konsekwencją rosnącej sprzedaży i wchodzenia na nowe rynki była potrzeba rozbudowy centrum logistycznego i powstanie supernowoczesnego, w pełni zdygitalizowanego magazynu wysokiego składowania, który jest jedną z naszych największych inwestycji w ostatnich latach. Po tych zmianach naturalną potrzebą było wsparcie działań marketingowych, ponieważ jako Grupa osiągnęliśmy już taką wielkość i zasięg, że odczuliśmy potrzebę stworzenia miejsca w którym możemy pokazać nasze produkty w sposób, który pozwoli zapoznać się nie tylko z walorami estetycznymi, ale także z rozwiązaniami technologicznymi. Wielu naszych klientów sygnalizowało, że zależy im na możliwości praktycznego sprawdzenia oferowanych przez nas rozwiązań. Nasza nowa inwestycja ma im w tym pomóc – mówi Jacek Rutkowski, prezes Grupy Amica.

Dzięki budowie nowoczesnego showroomu w Poznaniu, Amica zamierza też zwiększyć obecność produktów Grupy w kanale sprzedażowym mebli kuchennych.

Komentarze

Zauważ proszę, że komentarze krytyczne są jak najbardziej pożądane, zachęcamy do ich zamieszczania i dalszej dyskusji. Jednak komentarze obraźliwe, rasistowskie czy homofobiczne nie są przez nas akceptowane. Tego typu komentarze będą przez nas usuwane.
reklama
reklama
reklama
reklama
Załaduj więcej newsów
June 25 2018 09:38 V9.6.1-1