reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
Przemysł elektroniczny |

Dyrektor polskiego oddziału Dell o sprzedaży zakładu w Łodzi

Prezentujemy fragmenty wywiadu, jaki przeprowadził portal Interia.pl z Maciejem Filipkowskim, dyrektorem generalnym polskiego oddziału firmy Dell.

INTERIA.PL: Czy przekazanie produkcji łódzkiej fabryki Dell w ręce tajwańskiej firmy Foxconn oznacza zwolnienia? Maciej Filipkowski: Obecni pracownicy firmy Dell w Łodzi zachowają swoje miejsca pracy i stanowiska, po przejęciu zrządzania zakładem przez firmę Foxconn. Pozwoli to na utrzymanie poziomu zatrudnienia w regionie. INTERIA.PL: Co spowodowało, że Dell podjął taką decyzję? Maciej Filipkowski: Przez ostatnie 18-24 miesięcy podjęliśmy szereg decyzji w celu uproszczenia działalności, podniesienia wydajności i zwiększenia konkurencyjności Dell w dłuższej perspektywie czasowej. Ta decyzja pozwala nam na utrzymanie tempa zmian i jednocześnie umożliwia nam zaspokajanie potrzeb klientów. Chodzi nam o podniesienie wartości oferowanych rozwiązań poprzez uproszczenie globalnych procesów operacyjnych oraz poprawienie ich efektywności. Naszą intencją jest również maksymalne wykorzystanie możliwości i wiedzy Foxconn, aby dzięki temu móc skierować nasze zasoby do innych obszarów w ramach globalnego łańcucha dostaw. […] INTERIA.PL: Czy Dell planuje dalsze inwestycje w naszym kraju - czy może w dobie kryzysu myśli się wyłącznie o cięciach budżetowych? Maciej Filipkowski: Tak jak w wielu innych firmach jednym z naszych priorytetów jest optymalizacja kosztów i procesów, o czym mówił Michael Dell mniej więcej półtora roku temu. Z jednej strony będziemy starali się rozwijać naszą ofertę w kierunku rozwiązań i usług z drugiej będziemy starali się upraszczać procesy i obniżać koszty. Oba te trendy są zjawiskami ciągłymi, a nie jednorazowym ćwiczeniem. Na bazie naszych analiz będziemy na bieżąco podejmować decyzje na temat dalszego rozwoju firmy. Źródło: Interia.pl

reklama
reklama
Załaduj więcej newsów
April 15 2024 11:45 V22.4.27-2
reklama
reklama