reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
© Pixabay Przemys艂 elektroniczny | 13 listopada 2017

Carrefour wdro偶y inteligentne wózki

SmartCart, czyli inteligentny w贸zek na zakupy po艂膮czony z kas膮 samoobs艂ugow膮, zosta艂 opracowany przez polski start-up. Sp贸艂ka otrzyma艂a wsparcie nale偶膮cego do Carrefoura inkubatora C4 Retail Lab.
Tw贸rcy chcieli wdro偶y膰 rozwi膮zanie, kt贸re po艂膮czy zalety kas samoobs艂ugowych i kas tradycyjnych, gwarantuj膮c wysoki poziom obs艂ugi, niepowtarzalne do艣wiadczenie zakupowe, szybko艣膰 i bezpiecze艅stwo 鈥 czytamy w komunikacie. W tym celu na w贸zku SmartCart zamontowano ekran dotykowy oraz kamer臋 i wag臋, monitoruj膮ce prawid艂owo艣膰 procesu zakupowego. Klient, robi膮c zakupy ze SmartCartem, samodzielnie skanuje wybrane przez siebie produkty z wykorzystaniem czytnika zintegrowanego z w贸zkiem oraz aplikacj膮 M贸j Carrefour, w kt贸rej wy艣wietlana jest lista produkt贸w w koszyku. Po zebraniu wszystkich produkt贸w klient kieruje si臋 do kasy i finalizuje transakcj臋 w spos贸b tradycyjny lub z wykorzystaniem p艂atno艣ci mobilnych Carrefour. - SmartCart to przyk艂ad rozwi膮zania, kt贸re b臋dziemy wspiera膰 w naszym inkubatorze dla start-up贸w C4 Retail Lab. Jego tw贸rcy, przy wsp贸艂pracy w Carrefour, przygotowali rozwi膮zanie, kt贸re odpowiada na potrzeby klient贸w i sieci handlowych 鈥 powiedzia艂 Marcin Olech, dyrektor dzia艂u Marketingu, Us艂ug i Technologii Cyfrowych w Carrefour Polska. SmartCart zostanie wprowadzony do test贸w w laboratoryjnym supermarkecie Carrefour na warszawskiej Bia艂o艂臋ce. Pozwoli to tw贸rcom rozwi膮zania sprawdzi膰, w jaki spos贸b konsumenci wchodz膮 w interakcj臋 z w贸zkiem oraz lepiej dostosowa膰 go do oczekiwa艅 klient贸w. SmartCart b臋dzie testowany przez kilka miesi臋cy, a w planach jest r贸wnie偶 wdro偶enie go w wybranych sklepach Carrefour. - Testy w sklepach Carrefour to znakomity sprawdzian dla SmartCarta. Klienci tej sieci maj膮 sta艂y kontakt z nowymi technologiami i us艂ugami opracowywanymi przez firm臋 鈥 powiedzia艂 Jaros艂aw Kaczmarczyk, prezes zarz膮du SmartCart SA. 鈥 Chcemy, aby nasze rozwi膮zanie odpowiedzia艂o na wymagania klient贸w i zapewni艂o im jak najwy偶szy poziom obs艂ugi. Stale pracujemy nad SmartCartem i rozwijamy jego mo偶liwo艣ci. C4 Retail Lab powsta艂 w 2017 roku i jest inkubatorem dla start-up贸w, po艂膮czonym z akceleratorem. Technologie i us艂ugi opracowywane w tym miejscu maj膮 wspiera膰 omnikana艂ow膮 strategi臋 firmy. Przedsi臋biorcy mog膮 testowa膰 je w zlokalizowanym poni偶ej supermarkecie laboratoryjnym, a najlepsze rozwi膮zania maj膮 szans臋 na wdro偶enie w sieci Carrefour 鈥 nie tylko w Polsce.
reklama
reklama
reklama
reklama
Za艂aduj wi臋cej news贸w
February 15 2019 09:57 V12.1.1-2