reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
© Pixabay Przemysł elektroniczny | 13 listopada 2017

Carrefour wdroży inteligentne wózki

SmartCart, czyli inteligentny wózek na zakupy połączony z kasą samoobsługową, został opracowany przez polski start-up. Spółka otrzymała wsparcie należącego do Carrefoura inkubatora C4 Retail Lab.

Twórcy chcieli wdrożyć rozwiązanie, które połączy zalety kas samoobsługowych i kas tradycyjnych, gwarantując wysoki poziom obsługi, niepowtarzalne doświadczenie zakupowe, szybkość i bezpieczeństwo – czytamy w komunikacie. W tym celu na wózku SmartCart zamontowano ekran dotykowy oraz kamerę i wagę, monitorujące prawidłowość procesu zakupowego. Klient, robiąc zakupy ze SmartCartem, samodzielnie skanuje wybrane przez siebie produkty z wykorzystaniem czytnika zintegrowanego z wózkiem oraz aplikacją Mój Carrefour, w której wyświetlana jest lista produktów w koszyku. Po zebraniu wszystkich produktów klient kieruje się do kasy i finalizuje transakcję w sposób tradycyjny lub z wykorzystaniem płatności mobilnych Carrefour. - SmartCart to przykład rozwiązania, które będziemy wspierać w naszym inkubatorze dla start-upów C4 Retail Lab. Jego twórcy, przy współpracy w Carrefour, przygotowali rozwiązanie, które odpowiada na potrzeby klientów i sieci handlowych – powiedział Marcin Olech, dyrektor działu Marketingu, Usług i Technologii Cyfrowych w Carrefour Polska. SmartCart zostanie wprowadzony do testów w laboratoryjnym supermarkecie Carrefour na warszawskiej Białołęce. Pozwoli to twórcom rozwiązania sprawdzić, w jaki sposób konsumenci wchodzą w interakcję z wózkiem oraz lepiej dostosować go do oczekiwań klientów. SmartCart będzie testowany przez kilka miesięcy, a w planach jest również wdrożenie go w wybranych sklepach Carrefour. - Testy w sklepach Carrefour to znakomity sprawdzian dla SmartCarta. Klienci tej sieci mają stały kontakt z nowymi technologiami i usługami opracowywanymi przez firmę – powiedział Jarosław Kaczmarczyk, prezes zarządu SmartCart SA. – Chcemy, aby nasze rozwiązanie odpowiedziało na wymagania klientów i zapewniło im jak najwyższy poziom obsługi. Stale pracujemy nad SmartCartem i rozwijamy jego możliwości. C4 Retail Lab powstał w 2017 roku i jest inkubatorem dla start-upów, połączonym z akceleratorem. Technologie i usługi opracowywane w tym miejscu mają wspierać omnikanałową strategię firmy. Przedsiębiorcy mogą testować je w zlokalizowanym poniżej supermarkecie laboratoryjnym, a najlepsze rozwiązania mają szansę na wdrożenie w sieci Carrefour – nie tylko w Polsce.
reklama
reklama
reklama
reklama
Załaduj więcej newsów
April 20 2019 11:13 V13.1.0-2