reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
Warsaw_BEC-2025
© Samsung
Nauka i technologie |

Samsung otworzył centrum technologii biznesu w Warszawie

Samsung otworzył w Warszawie drugie na świecie Business Experience Center. Na powierzchni ponad 1200 metrów kwadratowych znalazło się dziewięć interaktywnych stref tematycznych, nowoczesne sale konferencyjne, a także ponad 180 przykładów wykorzystania rozwiązań Samsunga – od handlu i finansów po opiekę zdrowotną i administrację publiczną.

Każda ze stref tematycznych skupia się na innym obszarze cyfrowej transformacji. W części Residential pokazano inteligentne budynki oparte na SmartThings Pro, wspierające efektywność energetyczną i neutralność klimatyczną. Strefa Retail prezentuje zautomatyzowany sklep przyszłości z rozwiązaniami AI i IoT. Corporate & Finance skupia się na bezpiecznej pracy hybrydowej, łącząc technologie Knox, DeX i SmartThings.

W obszarze Healthcare odwiedzający mogą zobaczyć rozwiązania dla telemedycyny, mobilnej diagnostyki i urządzenia wearables wspierające personel medyczny. Hospitality prezentuje cyfrowe systemy obsługi gości i automatyzację w hotelach, a Control Room – zintegrowane centra zarządzania infrastrukturą i energią. Strefa Government & Security skupia się na technologiach bezpieczeństwa wykorzystujących Samsung Knox i komunikację klasy NATO.

Samsung Business Experience Center zlokalizowano w biurowcu Warsaw Spire, na 23. piętrze. Centrum ma pełnić funkcję miejsca spotkań biznesowych oraz prezentacji innowacji wspierających transformację cyfrową przedsiębiorstw.

„Polska to obecnie 6. największa gospodarka w Unii Europejskiej i 20. na świecie. Jeśli chodzi o wzrost – jesteśmy w ścisłym gronie liderów. To, że Samsung zdecydował się umiejscowić swoje jedno z dwóch centrów Business Experience w Warszawie, jest jasnym sygnałem: Polska to miejsce, gdzie warto inwestować, rozwijać się i patrzeć w przyszłość” – powiedział podczas ceremonii otwarcia centrum minister finansów i gospodarki Andrzej Domański.

“Otwarcie Business Experience Centre w Warszawie to dla nas nie tylko inwestycja, ale także jasny sygnał, że Polska jest miejscem, w którym chcemy rozwijać projekty o globalnym znaczeniu. Firmy potrzebują dziś partnerstwa w procesie wdrażania technologii, a nasze centrum ma im dawać przestrzeń do eksperymentowania i wspólnego odkrywania potencjału praktycznego wykorzystania innowacji. Wierzymy, że to właśnie tutaj – w spotkaniu różnych perspektyw – rodzą się rozwiązania, które realnie zmieniają całe branże” – powiedział Piotr Stelmachów, VP Head of Consumer Electronics w Samsung Electronics Polska.


reklama
reklama
Załaduj więcej newsów
© 2025 Evertiq AB October 08 2025 20:16 V24.5.20-2
reklama
reklama