
Evertiq nabiera wiatru w żagle
Evertiq, lider w segmencie wiadomości i targów poświęconych branży elektronicznej, przyspiesza swój rozwój poprzez umocnienie obecności na kluczowych rynkach europejskich.
Firma niedawno powiększyła swój zespół sprzedaży oraz zainwestowała w nową przestrzeń biurową, aby kontynuować ekspansję.
Nowe osoby w zespole sprzedaży
Evertiq powołał dwóch nowych przedstawicieli handlowych, aby zwiększyć swój zasięg rynkowy. Marcus Berglund dołącza do firmy jako nowy przedstawiciel handlowy na region skandynawski. Dzięki pięcioletniemu doświadczeniu w sprzedaży, w tym trzyletniemu w branży elektronicznej, Berglund wnosi do tej roli bogatą wiedzę. Ostatnio pracował w A2 Global Electronics i przejmie rynek skandynawski od Johana Björklunda, kontynuując rozwój firmy w regionie.
Z kolei Lea Loubna Ouberni została mianowana nowym przedstawicielem handlowym na Francję. Ouberni, która ma ponad ośmioletnie doświadczenie w sprzedaży w różnych branżach, w tym w elektronice, wcześniej współpracowała z Evertiqiem przy kilku projektach we Francji. Teraz dołączy do zespołu w pełnym wymiarze godzin, aby jeszcze bardziej wzmocnić obecność firmy na rynku francuskim.
Zarówno Berglund, jak i Ouberni z chęcią przyczynią się do realizacji misji Evertiqa, którą jest „uczynienie świata lepszym za pomocą elektroniki”.
Ekspansja w Polsce
Oprócz powiększenia swojego zespołu, Evertiq inwestuje również w nową przestrzeń, aby sprostać dynamicznemu rozwojowi. Firma przeniosła swoje gdańskie biuro do Stoczni Cesarskiej, szybko rozwijającego się obszaru znanego ze wspierania innowacji i kreatywności. Polska jest bowiem kluczowym rynkiem dla Evertiqa, a nowa przestrzeń biurowa ma zapewnić firmie idealne środowisko do stawiania kolejnych znaczących kroków w regionie.
„W Evertiqu nasz ciągły rozwój jest napędzany przez zaangażowanie w dostarczanie cennych informacji branżowych i wspieranie nawiązywania relacji w sektorze elektronicznym. Dzięki pozyskaniu utalentowanych profesjonalistów, takich jak Marcus i Lea, a także strategicznej przeprowadzce do Stoczni Cesarskiej, zwiększamy nasz zasięg i tworzymy nowe możliwości zarówno dla naszych czytelników, jak i partnerów. Skupiamy się na dostarczaniu wysokiej jakości treści i organizowaniu wpływowych wydarzeń, które kształtują przyszłość branży” – mówi Irma Björsell, CEO Evertiq AB.
© Evertiq