reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
© LG Przemys艂 elektroniczny | 27 pa藕dziernika 2017

LG: OLED-y maj膮 potencja艂

Europa to niezwykle istotny rynek dla producent贸w wy艣wietlaczy OLED 鈥 podkre艣la firma LG i zapowiada zwi臋kszenie produkcji paneli organicznych. Podczas Europejskiego Dnia OLED w Monachium firma LG Display zaprezentowa艂a swoj膮 strategi臋, badania rynku oraz nowe mo偶liwo艣ci zastosowania paneli organicznych.
Dla LG Display Europa to kluczowy rynek dla kategorii telewizor贸w najwy偶szej klasy. Region ten szczeg贸lnie wyr贸偶nia si臋 na tle innych - wed艂ug najnowszych danych GfK, modele premium z technologi膮 UHD, HDR czy WCG stanowi膮 a偶 76% ca艂ego rynku telewizor贸w w Europie.
- Europa oferuje optymalne warunki dla rozwoju OLED 鈥 w艣r贸d konsument贸w panuje wysoki stopie艅 akceptacji dla nowych technologii, a segment premium ma du偶y udzia艂 we wszystkich sektorach rynku. W perspektywie dw贸ch najbli偶szych lat, LG Display zamierza zmaksymalizowa膰 udzia艂 w globalnym rynku ekran贸w wielkoformatowych OLED 鈥 przyzna艂 w swoim wyst膮pieniu Sang-Deong Yeo, prezes i dyrektor ds. marketingu sp贸艂ki LG Display.
Liczba producent贸w telewizor贸w wykorzystuj膮cych panele OLED stale ro艣nie. Podczas ostatnich Mi臋dzynarodowych Targ贸w Elektroniki IFA w Berlinie swoje produkty wyposa偶one w t臋 technologi臋 zaprezentowa艂o 13 marek. Wed艂ug danych GfK, pozycja rozwi膮za艅 z technologi膮 OLED na globalnym rynku telewizor贸w znacznie si臋 umocni艂a. Modele z panelem organicznym stanowi膮 ju偶 74% kategorii telewizor贸w premium z ekranem wi臋kszym ni偶 55 cali i dro偶szych ni偶 2 000 dolar贸w, oraz 61% w segmencie powy偶ej 65 cali i 3 000 dolar贸w. Oznacza to, 偶e zgodnie z przewidywaniami w segmencie premium technologia OLED zdominowa艂a rozwi膮zania LCD. - Odsetek klient贸w decyduj膮cych si臋 na rozwi膮zania z technologi膮 OLED na 艣wiecie, a tak偶e liczba produkt贸w OLED b臋d膮 rosn膮膰 jeszcze szybciej. Efekt aureoli produkt贸w OLED sprawi, 偶e producenci wprowadzaj膮cy t臋 technologi臋 zauwa偶膮 wzrost 艣wiadomo艣ci ich marki oraz sprzeda偶y. Ostatecznie zaowocuje to tym, 偶e firmy stawiaj膮ce g艂贸wnie na produkty OLED stan膮 si臋 liderami rynku telewizor贸w 鈥 powiedzia艂 Sang-Hoon Lee, starszy wiceprezes i szef grupy ds. sprzeda偶y i markietingu w LG Display. - Sp贸艂ka LG Display stworzy艂a stabilny system, gwarantuj膮cy utrzymanie wysokiego poziomu produkcji i jako艣ci. Planujemy zwi臋kszy膰 produkcj臋 paneli OLED z poziomu 1,7 miliona sztuk (stan na 2017 r.) do poziomu 2,5 miliona w roku 2018. Jeste艣my gotowi odpowiedzie膰 na zwi臋kszony popyt na telewizory OLED. Zamierzamy tak偶e nawi膮za膰 艣cis艂膮 wsp贸艂prac臋 z naszymi europejskimi partnerami, by opracowa膰 akcj臋 promocyjn膮 technologii OLED 鈥 powiedzia艂 reprezentuj膮cy firm臋 LG Display Jean Lee. LG w komunikacie podkre艣la zalety technologii OLED, w艣r贸d kt贸rych wymienia jako艣膰 obrazu, szeroki k膮t widzenia czy fakt, 偶e ogl膮danie obraz贸w na ekranie OLED mniej m臋czy oczy ni偶 w przypadku korzystania z wy艣wietlaczy z matryc膮 ciek艂okrystaliczn膮. Panele organiczne daj膮 te偶 wi臋cej mo偶liwo艣ci projektantom.
reklama
reklama
reklama
reklama
Za艂aduj wi臋cej news贸w
February 15 2019 09:57 V12.1.1-1