reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
© mikhail mishchenko dreamstime.com Przemysł elektroniczny | 29 września 2017

Najcenniejsze marki świata

Interbrand opublikował ranking najbardziej wartościowych marek 2017 roku (Best Global Brands 2017). W pierwszej dziesiątce jest także Google, IBM, Microsoft i Samsung.
Wartość marki Apple została wyceniona na 184,86 mld USD. Drugi w rankingu Google – na 141,703 mld USD. Z pierwszej setki światowych marek wynotowaliśmy firmy technologiczne. Oto one:

1 Apple +3% 184,154 mld USD
2 Google +6% 141,703 mld USD
3 Microsoft +10% 79,999 mld USD
6 Samsung +9% 56,249 mld USD
8 Facebook +48%48,188 mld USD
10 IBM-11%46,829 mld USD
11 GE+3%44,208 mld USD
15 Intel +7% 39,459 mld USD
16 Cisco +3% 31,930 mld USD
17 Oracle +3% 27,466 mld USD
41 Philips+2%11,519 mld USD
50 Siemens+6%9,982 mld USD
52 Canon-12%9,788 mld USD
53 HP-8%9,541 mld USD
57 Hewlett Packard Enterprise-19%8,951 mld USD
58 3M+9%8,947 mld USD
61 Sony+2%8,474 mld USD
70 Huawei+14%6,676 mld USD
75 Panasonic-6%5,983 mld USD
98 Tesla0%4,009 mld USD
100 Lenovo-1%4,004 mld USD


W rankingu Inberbrand znalazło się także wiele firm motoryzacyjnych, z Toyotą na czele (miejsce 7, wartość 50,3 mld USD). Zaraz za japońską spółką jest Mercedes Benz (9), a następnie: BMW (13), Honda (20), Ford (33), Hyundai (35), Audi (38), Nissan (39), Volkswagen (40), Porsche (48), Kia (69), Land-Rover (73), Harley-Davidson (77), Mini (87) i Ferrari (88).

Komentarze

Zauważ proszę, że komentarze krytyczne są jak najbardziej pożądane, zachęcamy do ich zamieszczania i dalszej dyskusji. Jednak komentarze obraźliwe, rasistowskie czy homofobiczne nie są przez nas akceptowane. Tego typu komentarze będą przez nas usuwane.
reklama
reklama
Załaduj więcej newsów
October 15 2018 23:56 V11.6.0-2