reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
© holitech Rynki | 22 sierpnia 2017

Holitech otwiera europejską siedzibę w Monachium

Chiński producent, mało znany na rynku europejskim, zdołał już sporo zdziałać w rodzimym środowisku. Nowa siedziba ma pomóc w ekspansji działalności firmy.

Nowa siedziba, zlokalizowana w Monachium, ma mieć za zadanie rozwijanie bazy klientów z rynku europejskiego. Firma planuje również budowę małego i średniego, pod względem rozmiarów, kompleksu produkcyjnego w nadchodzących latach. Holitech Technology Corporation powstała w 2004 roku, a dziś skupia wokół siebie ok. 24 000 pracowników w samych Chinach. „Holitech posiada pod jednym dachem cały łańcuch wartości dodanych," twierdzi Philipp Kirschenhofer, dyrektor zarządzający Holitech Europe GmbH. W Azji, producent wyświetlaczy prowadzi działalność w ok. 30 kompleksach produkcyjnych. „Czyni nas to niezależnymi od dostawców komponentów i daje nam elastyczność w odpowiedzi na indywidualne potrzeby klientów. Dodatkowo, dzięki produkcji prowadzonej w pełni wewnątrzzakładowo jesteśmy w stanie zaoferować interesujące struktury cenowe," tłumaczy Kirschenhofer. IoT i Motoryzacja głównymi obszarami zainteresowań firmy Portfolio produktowe Holitech składa się z pasywnych wyświetlaczy TFT-LCD, poprzez OLED, aż po te wytwarzane z bi-stabilnego e-papieru. Zwłaszcza te ostatnie cieszą się dużym zainteresowaniem przy wykorzystaniu w aplikacjach IoT i inteligentnych domach. Holitech, we współpracy z niemieckim operatorem telekomunikacyjnym, zamierza wprowadzić na rynek inteligentną aplikację termostatyczną jesienią tego roku. Użyte do tego celu produkty e-papierowe mogą być produkowane bardzo niskim kosztem, a ich niski pobór energii świetnie współgra z wymaganiami aplikacji IoT. Kolejną ważną grupą docelową firmy są dostawcy z branży automotive, których cechują duże wymagania w stosunku do modułów obrazowych i biometrycznych, a także wyświetlaczy i paneli dotykowych. „Nawet jeśli w Azji udało nam się odnieść sukces, musimy ugruntować naszą markę na rynku europejskim i zdobyć pozycję rzetelnego i innowacyjnego partnera. Zamierzamy rozszerzyć naszą sieć kliencką i dystrybucyjną w nadchodzących miesiącach, a w następnych latach uruchomić produkcję prototypów oraz małych i średnich rozmiarów produktów," powiedział Kirschenhofer, przedstawiając plany spółki. W samej branży motoryzacyjnej Holitech Europe spodziewa się osiągnąć wyniki na poziomie ok. 380 milionów dolarów do 2022 roku.
reklama
reklama
reklama
reklama
Załaduj więcej newsów
April 18 2019 05:19 V13.0.9-1