reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
© Pixabay Przemysł elektroniczny | 13 marca 2017

Partnerstwo IBM i Salesforce

Dwaj giganci IT - IBM i Salesforce ogłosiły strategiczne partnerstwo na rzecz wspólnej realizacji rozwiązań wykorzystujących sztuczną inteligencję (SI).

Dane zbierane przez systemy IT obu spółek – w tym przez superkomputery Watson (IBM) i aplikację Einstein (Salesforce) – będzie można integrować i konfrontować ze sobą. Pozwoli to firmom m.in. usprawnić proces decyzyjny. Deloitte Digital i Salesforce współpracują ze sobą w ponad 30 krajach świata. Dzięki partnerstwu sztuczna inteligencja systemu Watson będzie w sposób bezpośredni analizowała dane pochodzące z Salesforce. W konsekwencji, możliwe będzie połączenie informacji o klientach z systemu Salesforce Einstein z zasobami analitycznymi systemu Watson z różnych obszarów biznesowych, m.in. opieki zdrowotnej, finansów, handlu i prognoz pogody. Oba systemy razem będą wspólnie przetwarzać więcej informacji oraz wypracowywać dodatkowe rekomendacje przyspieszające i poprawiające proces podejmowania decyzji biznesowych. Jak wskazuje Paweł Iwanowski z Deloitte Digital, konsumenci przyzwyczaili się już do tego, że wiele aplikacji czy programów samodzielnie przelicza i przetwarza za nich różnego rodzaju informacje. Coraz częściej staje się to wręcz oczekiwaniem kierowanym pod adresem firm i instytucji. Współpraca IBM i Salesforce to jedno z pierwszych działań, które przyczyni się do popularyzacji sztucznej inteligencji na szeroką skalę. Dzięki czemu nawet małe firmy będą mogły wykorzystać rozwiązania oferujące zaawansowane mechanizmy analityczne oparte o SI. Pozwoli to w nowym świetle spojrzeć na dane na temat klientów dotyczące sprzedaży, usług, marketingu, handlu oraz innych obszarów i zrewolucjonizuje rynek danych sprzedażowych. - Współpraca, dzięki wykorzystaniu m.in. sztucznej inteligencji, pozwoli szybciej i trafniej podejmować decyzje z zakresu sprzedaży, usług, marketingu, handlu i innych obszarów. Najbardziej innowacyjny na rynku produkt CRM (pozwalający wykorzystać rozwiązania oparte o sztuczną inteligencje każdemu swojemu klientowi, bez potrzeby ogromnych inwestycji) od teraz będzie wspierany przez najbardziej dojrzałe i kompletne rozwiązanie SI. Jest to ogromny krok w kierunku popularyzacji tego typu rozwiązań, obniżenia ich kosztów oraz zwiększenia dostępności. Połączenie możliwości analitycznych systemów Einstein i Watson przyczyni się do niespotykanego dotąd zrozumienia rynku i potrzeb konsumentów – mówi Paweł Iwanowski, menedżer w Dziale Konsultingu Deloitte Digital, zespół Salesforce.
reklama
reklama
reklama
reklama
Załaduj więcej newsów
September 13 2019 14:28 V14.3.11-2