reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
Przemysł elektroniczny | 14 października 2009

Rosyjski rynek LCD-TV wzrośnie w roku 2009 o 13.6%

Pomimo trudnych warunków ekonomicznych, rosyjski rynek LCD TV odnotuje w tym roku znaczący wzrost, szacowany przez iSuppli na 13.6%.

Sprzedaż na rosyjskim rynku osiągnie w tym roku poziom 5 mln sztuk, w porównaniu do 4.4 mln sztuk w 2008. Do roku 2013, analitycy przewidują nieomal dwukrotny wzrost sprzedaży do poziomu 9.6 mln sztuk. Obroty rynku w tym czasie wzrosną z 3.1 mld USD w roku 2008 do 5.7 mld USD w 2013. LCD-TV pozostanie jedynym segmentem rynku, odnotowującym w najbliższych latach wzrost. W przypadku plazm i tradycyjnych CRT, analitycy iSuppli przewidują stopniowy spadek dostaw. Poniższa tabela prezentuje prognozę iSuppli rosyjskiego rynku LCD-TV w latach 2008-2013. Wśród marek produktowych na rynku rosyjskim królują firmy koreańskie, między innymi dzięki dużej rozpoznawalności marek i posiadaniu lokalnych zdolności produkcyjnych. Lokalne marki rosyjskie nie odgrywają znaczącej roli na rynku, głównie ze względu na brak odpowiednich zasobów finansowych i małej znajomości marek. W przyszłości jednak, dzięki ich zdolności do zachowania konkurencyjnego poziomu kosztów, lokalne marki mogą zagrozić graczom globalnym.
reklama
reklama
Załaduj więcej newsów
August 21 2019 15:49 V14.1.4-1