reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
© Pixabay Qumono Przemysł elektroniczny | 28 listopada 2016

Polscy przedsiębiorcy motoryzacyjni łączą siły

9 listopada w Sędziszowie Małopolskim 10 firm powołało Polską Grupę Motoryzacyjną. Organizacja zrzesza wyłącznie polskich producentów części i akcesoriów motoryzacyjnych.

Celem Polskiej Grupy Motoryzacyjnej jest tworzenie warunków sprzyjających rozwojowi polskich przedsiębiorstw przemysłu motoryzacyjnego. - Zintegrowani w działaniu możemy zwiększyć konkurencyjność i dostępność części i akcesoriów motoryzacyjnych, pochodzących od rodzimych producentów – podkreśla PGM w komunikacie. Rodzimi wytwórcy z branży motoryzacyjnej mają bowiem nawiązać współpracę, która pozwoli zwiększyć konkurencyjność i dostępność polskich produktów, zyskać większą siłę przebicia w kontaktach z dystrybutorami i producentami samochodów czy proponować zmiany w dziedzinie legislacji. - Rynek części motoryzacyjnych w Polsce jest zdominowany przez duże, międzynarodowe koncerny. W podobnej sytuacji jest wielu krajowych producentów, którzy są podwykonawcami dla zagranicznych marek. Jeśli zaczniemy działać wspólnie, w ramach jednego zrzeszenia, z pewnością łatwiej będzie stworzyć warunki sprzyjające rozwojowi naszych firm – podkreśla Adam Sikorski, prezes zarządu PGM. PGM informuje, że wsród najważniejszych działań podejmowanych przez stowarzyszenie będą:
  • prowadzenie kampanii promocyjnych,
  • prowadzenie działań o charakterze lobbingowym,
  • tworzenie grup producenckich dających przewagę konkurencyjną i negocjacyjną,
  • wspieranie inicjatyw mających na celu podnoszenie konkurencyjności polskich przedsiębiorstw,
  • prowadzenie badań rynku i analiz, publikowanie raportów,
  • organizacja lub uczestnictwo w wydarzeniach i imprezach branży motoryzacyjnej.
reklama
reklama
reklama
Załaduj więcej newsów
April 25 2019 12:19 V13.2.1-1