reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
© Apple Rynki | 27 października 2016

Sprzedaż smartwatchy ostro w dół

Sprzedaż smartwatchy w trzecim kwartale 2016 roku spadła o 56% r/r – raportuje firma analityczna IDC.

Od lipca do września 2016 roku na świecie sprzedano 2,7 mln sztuk smartwatchy. To o 56% mniej niż w tym samym okresie roku poprzedniego, gdy nabywców znalazło 5,6 mln sztuk tych urządzeń. Liderem rynku pozostaje Apple, ale w trzecim kwartale 2016 roku sprzedano tylko nieco ponad milion sztuk Apple Watch. „Tylko”, ponieważ w tym samym okresie w roku 2015 Apple dostarczyło 3,9 mln sztuk swoich smartwatchy. Jak zauważają analitycy firmy IDC, trzeci kwartał był okresem tuż przed wypuszczeniem nowych modeli przez wiodących producentów, co częściowo tłumaczy tak duże spadki. Niemniej jednak popyt na smartwatche nadal nie jest imponujący. – Jasno widać, że smartwatche nie są dla każdego – mówi Jitesh Ubrani z firmy IDC i dodaje, że wielu producentów zdecydowało się na położenie nacisku na funkcjonalność fitness, ze względu na prostotę takich rozwiązań. Źródło: © IDC
reklama
reklama
Załaduj więcej newsów
December 03 2019 22:29 V14.8.2-2