reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
© dana rothstein dreamstime.com
Przemysł elektroniczny |

ZMorph, PZ Cormay i Advanced Graphene Products wśród wybranych do dofinansowania

Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości zaprezentowała listę projektów wybranych do dofinansowania w ramach poddziałania 3.3.3 Wsparcie MŚP w promocji marek produktowych – Go to Brand POIR.

Do dofinansowania zostały wybrane wszystkie projekty, które otrzymały wymaganą liczbę punktów. Łącznie rekomendowano dofinansowanie dla 176 projektów, w tym dla 50 z województwa mazowieckiego i 126 z pozostałych województw. Wśród przedsiębiorców, których projekty otrzymają wsparcie w ramach projektu unijnego znalazły się następujące firmy
  • PZ Cormay, Ekspansja eksportowa producenta urządzeń medycznych i materiałów diagnostycznych, podmiotu PZ Cormay SA na wybranych rynkach w "Programie promocji branży sprzętu medycznego", całkowity koszt projektu: 1 305 863,00, kwota dofinansowania: 500 000,00,
  • LASOTRONIX Marcin Pokora, Promocja innowacyjnych laserów medycznych marki SMARTm firmy LASOTRONIX na wybranych rynkach perspektywicznych, całkowity koszt projektu: 575 763,00, kwota dofinansowania: 374 480,00,
  • InfoSCAN, Udział w Programie promocji branży sprzętu medycznego w celu internacjonalizacji marki produktowej przedsiębiorstwa, całkowity koszt projektu: 936 125,00, kwota dofinansowania: 713 210,00,
  • ELMIKO, Rozwój działalności eksportowej Przedsiębiorstwa ELMIKO - wypromowanie produktów branży sprzętu medycznego za granicą, całkowity koszt projektu: 744 519,00, kwota dofinansowania: 302 650,00,
  • ZMorph, Wsparcie przedsiębiorstwa ZMORPH Sp. z o.o. w promocji marek produktowych na zagranicznych rynkach, całkowity koszt projektu: 1 077 040,00, kwota dofinansowania: 747 900,00,
  • Fibar Group, Wzrost konkurencyjności Fibar Group SA poprzez rozwój działalności eksportowej, całkowity koszt projektu: 2 175 483,20, kwota dofinansowania: 500 000,00,
  • ADVANCED GRAPHENE PRODUCTS, Wprowadzenie produktu w postaci wielkopowierzchniowego grafenu (HSMG®) firmy Advanced Graphene Products sp. z o.o. na rynek japoński i brazylijski, całkowity koszt projektu: 1 086 323,60, kwota dofinansowania: 742 900,00,
  • ULTRA-VIOL, Rozwój działalności eksportowej spółki poprzez udział w działaniach określonych w programie promocji branży sprzętu medycznego, całkowity koszt projektu: 722 963,00, kwota dofinansowania: 490 800,00,
  • INFIMED, Wsparcie promocji i internacjonalizacji szansą na wzrost konkurencyjności firmy Infimed Sp. z o.o., całkowity koszt projektu: 1 131 556,30, kwota dofinansowania: 748 800,00,
  • 3D Kreator, Promocja na rynkach międzynarodowych nowego modelu drukarki o marce produktowej 3D Kreator Motion Plus oraz promocja marki produktowej jako niezawodnej i najbardziej bezpiecznej dla zdrowia użytkownika drukarki 3D na świecie, całkowity koszt projektu: 968 928,41, kwota dofinansowania: 782 255,00,
  • VRIZZMO, Vrizzmo – okulary wirtualnej rzeczywistości. Promocja marki produktowej na rynkach międzynarodowych, całkowity koszt projektu: 1 152 404,80, kwota dofinansowania: 796 926,05,
  • EMTEL, Promocja marki EMTEL na rynkach zagranicznych, całkowity koszt projektu: 922 008,00, kwota dofinansowania: 552 225,00,
  • Knoocker, Realizacja planu rozwoju eksportu firmy Knoocker Sp. z o.o., całkowity koszt projektu: 779 750,00, kwota dofinansowania: 662 787,50,
  • TECHNOMEX, Zwiększenie rozpoznawalności marek produktowych Spółki TECHNOMEX na rynkach zagranicznych poprzez udział w branżowym programie promocji, całkowity koszt projektu: 1 087 443,00, kwota dofinansowania: 663 075,00,
  • AssisTech, Internacjonalizacja AssisTech Sp. z o.o. poprzez wprowadzenie produktu C-Eye na rynki międzynarodowe, całkowity koszt projektu: 433 510,00, kwota dofinansowania: 357 338,73,
  • E-SEE ASSIST, Promocja marki produktowej innowacyjnego przedsiębiorstwa E-see assist sp z o.o. na rynkach międzynarodowych, całkowity koszt projektu: 261 121,00, kwota dofinansowania: 123 621,71,
  • Sinutronic, Wzrost rozpoznawalności marki produktowej firmy Sinutronic Sp. z o.o.na rynku międzynarodowym poprzez udział w programie promocji branżowej, całkowity koszt projektu: 1 096 216,00 , kwota dofinansowania: 776 475,00,
  • FORMED, Działania promujące sprzęt medyczny firmy FORMED na rynkach zagranicznych, całkowity koszt projektu: 1 034 344,00, kwota dofinansowania: 671 775,00,

reklama
Załaduj więcej newsów
March 15 2024 14:25 V22.4.5-1