reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
© pichetw dreamstime.com Przemys艂 elektroniczny | 26 sierpnia 2016

Lenovo cz臋艣ciowo wycofuje si臋 z Chin

Wed艂ug nieoficjalnych doniesie艅, czo艂owa chi艅ska marka cz臋艣ciowo wycofuje zam贸wienia od chi艅skich dostawc贸w.
Wed艂ug DigiTimes, Lenovo w 2H.2016 wycofuje si臋 ze wsp贸艂pracy z chi艅skimi dostawcami, zwracaj膮c si臋 ku Tajwanowi. Celem jest poprawa rentowno艣ci firmy, chi艅scy dostawcy maj膮 bowiem regularne k艂opoty z utrzymaniem odpowiedniej jako艣ci, termin贸w dostaw a tak偶e z zapewnieniem wymaganej zdolno艣ci produkcyjnej. Jeszcze niedawno Lenovo planowa艂o agresywnie penetrowa膰 chi艅ski rynek komponent贸w w poszukiwaniu oszcz臋dno艣ci, jednak w ostatnim czasie wydaje si臋 wycofywa膰 z tej strategii. Analitycy wskazuj膮, i偶 rynek dostaw komponent贸w dla PC jest rynkiem bardzo dojrza艂ym, a dalsze drenowanie cen wydaje si臋 by膰 obecnie ma艂o efektywn膮 strategi膮, nawet uwzgl臋dniaj膮c bardzo du偶e ilo艣ci zamawiane przez Lenovo. Dodatkowo, w poszukiwaniu bardziej rentownych nisz rynkowych, Lenovo zwr贸ci艂o si臋 w ostatnim czasie ku ultra cienkim PC oraz produktom dedykowanym dla graczy. Jak twierdzi DigiTimes, komponenty do tego typu produkt贸w wymagaj膮 wy偶szych kwalifikacji od dostawc贸w i tutaj producenci z Tajwanu wygrywaj膮 z konkurentami z Chin.
reklama
reklama
reklama
reklama
Za艂aduj wi臋cej news贸w
February 15 2019 09:57 V12.1.1-2