reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
© vinnstock dreamstime.com Przemys艂 elektroniczny | 02 sierpnia 2016

Apple liderem sprzeda偶y tabletów

Sprzeda偶 tablet贸w w drugim kwartale spad艂a o 8,8% r/r, ale Huawei i Lenovo odnotowa艂y w tym okresie wzrosty 鈥 raportuje TrendForce.
W drugim kwartale 2016 roku sprzedano 33,54 mln sztuk tablet贸w i znowu odnotowano spadki na 艣wiatowym rynku tych urz膮dze艅: w uj臋ciu kwartalnym o 4,8% a w uj臋ciu rocznym: 8,8%. Nie tylko popyt spada, firmy musia艂y tak偶e ci膮膰 mar偶e, ze wzgl臋du na istniej膮ce na rynku zapotrzebowanie na ta艅sze tablety 鈥 sporym powodzeniem cieszy艂y si臋 tanie urz膮dzenia Amazona, podczas gdy iPad Pro nie wp艂yn膮艂 na pobudzenie sprzeda偶y tablet贸w firmy Apple. To ostatnie jednak nie zmieni艂o sytuacji w rankingu dostawc贸w tablet贸w: Apple pozostaje liderem i wci膮偶 ma przewag臋 kilku punkt贸w procentowych przed kolejnym na li艣cie Samsungiem. Obie firmy odnotowa艂y spadki sprzeda偶y. Lenovo i Huawei natomiast, na przek贸r tendencjom rynkowym, maj膮 na kontach wzrosty. Oto zebrane przez TrendForce wyniki sprzeda偶y tablet贸w: 殴r贸d艂o: 漏 TrendForce
reklama
reklama
reklama
reklama
Za艂aduj wi臋cej news贸w
February 21 2019 14:28 V12.2.5-2