reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
© norebbo dreamstime.com Przemysł elektroniczny | 25 lipca 2016

Braster SA sprzeda 200 000 urządzeń

Braster SA ogłosił strategię sprzedaży na najbliższe lata, która ma zostać wdrożona na polskim rynku jeszcze w 4Q.2016.

Urządzenie Braster skierowane jest do kobiet, które będą mogły samodzielnie, w komfortowych, domowych warunkach wykonywać badanie piersi przy wykorzystaniu zaawansowanego systemu telemedycznego, rekomendowanego przez lekarza ginekologa. Na kompletny zestaw składać się będą: urządzenie oraz dwuletni abonament. Strategia sprzedaży, przyjęta przez Emitenta, została opracowana w oparciu o strategię przygotowaną przez firmę Deloitte. Kobiety, zainteresowane urządzeniem Braster, będą mogły je kupić w jednym z trzech podstawowych kanałów dystrybucji: tradycyjnym (tj. poprzez apteki stacjonarne), e-commerce oraz własny sklep Braster. W pierwszej kolejności urządzenie Braster dostępne będzie w największych sieciach aptecznych, co umożliwi sprawne zarządzanie tym kanałem dystrybucji (obecnie na rynku polskim jest ponad 14,5 tysiąca aptek, z czego ok. 36% to apteki skupione w sieciach powyżej pięciu aptek, które generują ok. 53% sprzedaży wszystkich aptek). Urządzenie będzie można kupić płacąc pełną cena od razu, lub w różnych kombinacjach opłaty początkowej oraz 24-miesięcznego abonamentu. Wyniki analiz rynkowych wskazują, iż w kolejnych pięciu latach sprzedaż urządzenia Braster na rynku polskim powinna wynieść ok. 200 000 urządzeń. Braster planuje rozpoczęcie efektywnej sprzedaży urządzenia w IV kwartale 2016 roku na rynku polskim, a następnie na rynkach międzynarodowych.
reklama
reklama
Załaduj więcej newsów
September 16 2019 13:24 V14.3.11-2