reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
winners-podium
© speedfighter17 dreamstime.com
Przemysł elektroniczny |

Apple zdetronizowane

W tym roku pierwsze miejsce w rankingu najcenniejszych marek świata BrandZ Top 100, opracowany przez firmę Millward Brown, zajął Google.

Google zapewniło sobie zwycięstwo zaledwie niewielką przewagą, bo wartość marki Google wyceniono na 229,2 mld USD, a wartość Apple – 228,5 mld USD. Trzeci w rankingu jest Microsoft. Jak widać, w TOP 10 najcenniejszych marek świata zdecydowanie dominują firmy technologiczne. Nie ma więc sensu, usuwać tych nielicznych wyjątków i prezentujemy całą dziesiątkę:
  1. Google (229,2 mld USD)
  2. Apple (228,5 mld USD)
  3. Microsoft (121,8 mld USD)
  4. AT&T (107,4 mld USD)
  5. Facebook (102,6 mld USD)
  6. Visa (100,8 mld USD)
  7. Amazon (98,9 mld USD)
  8. Verizon (93,2 mld USD)
  9. McDonald's (88,7 mld USD)
  10. IBM (86,2 mld USD)
Później sytuacja się nieco zmienia, ale i tak znajdziemy wielu znajomych: GE (16), HP (42), Samsung (48), Huawei (50), Intel (51), Cisco (67), Siemens (81).

reklama
reklama
Załaduj więcej newsów
© 2025 Evertiq AB September 15 2025 08:06 V24.4.11-1
reklama
reklama