reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
© speedfighter17 dreamstime.com Przemysł elektroniczny | 15 czerwca 2016

Apple zdetronizowane

W tym roku pierwsze miejsce w rankingu najcenniejszych marek świata BrandZ Top 100, opracowany przez firmę Millward Brown, zajął Google.

Google zapewniło sobie zwycięstwo zaledwie niewielką przewagą, bo wartość marki Google wyceniono na 229,2 mld USD, a wartość Apple – 228,5 mld USD. Trzeci w rankingu jest Microsoft. Jak widać, w TOP 10 najcenniejszych marek świata zdecydowanie dominują firmy technologiczne. Nie ma więc sensu, usuwać tych nielicznych wyjątków i prezentujemy całą dziesiątkę:
  1. Google (229,2 mld USD)
  2. Apple (228,5 mld USD)
  3. Microsoft (121,8 mld USD)
  4. AT&T (107,4 mld USD)
  5. Facebook (102,6 mld USD)
  6. Visa (100,8 mld USD)
  7. Amazon (98,9 mld USD)
  8. Verizon (93,2 mld USD)
  9. McDonald's (88,7 mld USD)
  10. IBM (86,2 mld USD)
Później sytuacja się nieco zmienia, ale i tak znajdziemy wielu znajomych: GE (16), HP (42), Samsung (48), Huawei (50), Intel (51), Cisco (67), Siemens (81).
reklama
reklama
reklama
Załaduj więcej newsów
Artykuły, które mogą Cię zainteresować
November 21 2019 10:53 V14.7.14-1