reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
© krzysztof gorski dreamstime.com
Analizy |

Standard PCB dla motoryzacji

IPC opublikowało pierwszy standard dedykowany dla przemysłu motoryzacyjnego, IPC-6012DA, stanowiący dodatek do normy IPC-6012D Qualification and Performance Specification for Rigid Printed Boards

‘Publikacja stanowi ważny krok w kierunku standaryzacji skomplikowanych wymagań wobec dostawców PCB' komentuje Jan Pedersen, przewodniczący komitetu IPC D-33AA. Standard IPC-6012DA opisuje wymagania i parametry specyficzne dla produkcji i dostaw płytek drukowanych dla przemysłu motoryzacyjnego, które nie znalazły się bazowej normie IPC-6012D. ‘Idea opracowania dodatku specyficznego dla przemysłu motoryzacyjnego wyniknęła z potrzeby znalezienia konsensusu w dżungli specyfikacji korporacyjnych - jednego, wspólnego dokumentu opisujące kluczowe wymagania wobec PCB ze strony producentów z sektora motoryzacyjnego’ komentuje Jan Pedersen, Senior Technical Advisor w Elmatica i jednocześnie przewodniczący komitetu D-33AA w IPC. Komitet ma także plany kolejnych opracowań: ‘Planujemy rozpoczęcie prac nad kolejnym, nieusystematyzowanym pod względem wymagań PCB sektorem: elektronika medyczną. Jeszcze w tym roku zostanie powołana do życia grupa robocza, skupiająca użytkowników i dostawców dla sektora elektroniki medycznej’ mówi Jan Pedersen. Elmatica, obchodząca w tym roku 45 lat działalności, jest jednym z najstarszych brokerów PCB na świecie. Firma ściśle współpracuje z IPC na polu opracowywania norm kwalifikacyjnych, dotyczących dostaw PCB. ‘Standaryzacja naszych wymagań, wraz z wieloletnią wiedzą techniczną i unikalnym sposobem administrowania własnością intelektualną naszych klientów, umożliwia nam organizację procesu zaopatrzenia w zupełnie nowy, przełomowy sposób. W idealny sposób koresponduje to z ambicjami IPC w zakresie standaryzacji i kontroli rynku PCB’ podsumowuje Jan Pedersen. Artykuł opublikowano dzięki uprzejmości firmy Elmatica

reklama
Załaduj więcej newsów
April 15 2024 11:45 V22.4.27-1
reklama
reklama