reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
© POLSA
Przemysł elektroniczny |

POLSA do połowy roku ogłosi strategię

Podany termin powstania polskiego programu kosmicznego związany jest z planowanym na jesień ogłoszeniem Strategii Kosmicznej Unii Europejskiej. Powyższą informację przebiła jednak wiadomość o nowym logo organizacji.

Obecny rok będzie bardzo ważny dla dalszego rozwoju polskiego sektora kosmicznego i administracji publicznej, przed którymi staną dwa nowe kluczowe wyzwania: przygotowanie do Rady Ministerialnej Europejskiej Agencji Kosmicznej (ESA) w grudniu oraz planowanego na jesień ogłoszenia Strategii Kosmicznej Unii Europejskiej – podkreślał wiceminister rozwoju Adam Hamryszczak podczas Forum Sektora Kosmicznego, które odbyło się 9 marca w Centrum Nauki Kopernik w Warszawie. Spotkanie zorganizował Związek Pracodawców Sektora Kosmicznego, skupiający 40 firm z branży. Celem tego wydarzenia była promocja wiedzy o dotychczasowych osiągnięciach polskiego sektora kosmicznego oraz wskazanie jego możliwych kierunków rozwoju. - Innowacje wprowadzane w sektorze kosmicznym są wykorzystywane w wielu innych dziedzinach. Znacząco zwiększają ich konkurencyjność i efektywność przedsięwzięć realizowanych w poszczególnych obszarach – powiedział wiceszef resortu. Jednak jeśli chodzi o Polską Agencję Kosmiczną, to w tym tygodniu dużo więcej szumu zrobiła publikacja nowego logo organizacji. Przypomnijmy najpierw, że POLSA zorganizowała już w ubiegłym roku konkurs na logo, na który nadesłano około 400 propozycji, ale nie wyłoniono wowczas zwycięzcy. Obecne logo wygląda następująco i, jak to zazwyczaj bywa w takich przypadkach, opinie są podzielone. POLSA na swoim profilu na portalu społecznościowym tak komentuje nowe logo: © POLSA

reklama
Załaduj więcej newsów
April 15 2024 11:45 V22.4.27-2
reklama
reklama