reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
© VGO System Przemysł elektroniczny | 23 września 2015

VIGO System zapowiada dalsze wzrosty

- Liczymy, że wyniki drugiego półrocza będą dobre. Na pewno lepsze niż w drugim półroczu ubiegłego roku - mówi Łukasz Piekarski, członek zarządu VIGO System

Kluczowy dla dalszych wzrostów sprzedaży VIGO System może się okazać segment kolejowy. - Oprócz zastosowań naszych produktów do kolei dużej prędkości, nasi klienci próbują wykorzystać je przy standardowych pociągach - typu 200 km/h. Pierwsze testy odbywają się w Polsce. Liczymy więc, że branża kolejowa powinna przynieść dalsze wzrosty – wyjaśnia Łukasz Piekarski w portalu akcjonariat.pl. Pierwsze półrocze 2015 roku było dla VIGO System rekordowe, ale oczekiwania dotyczące kolejnych miesięcy są optymistyczne. - Kończymy realizację kluczowego kontraktu z Zodiakiem. Realizujemy umowę ze spółką z grupy Caterpillar, która powinna przynieść istotne przychody w drugim półroczu. Mamy sporo zamówień od naszych dotychczasowych klientów, zwłaszcza z segmentu przemysłowego - wyjaśnia Piekarski. Spółka liczy także, na powtórzenie kontraktu z firmą Zodiac, od której otrzymała pozytywne sygnały, szczególnie jeśli chodzi o ocenę jakości dostarczanych produktów.
- Celem firmy jest do 2017 roku podwojenie sprzedaży z 2014 roku. Liczymy na co najmniej 40 mln PLN i oczywiście utrzymanie dotychczasowej marży – mówi Łukasz Piekarski z VIGO System.
Jednym z kluczowych atutów firmy jest produkcja ściśle dostosowana pod potrzeby klientów. - Nie chcemy z tego rezygnować. Chcemy dostarczać jak największą liczbę produktów po jak najniższej cenie. To jest w tej chwili kluczowa bariera rozwoju nowych zastosowań dla naszych produktów. (...) W tym kierunku idą nasze inwestycje, żeby zwiększać skalę, obniżać koszty. Niemniej trzeba pamiętać, że cała branża, czy cała technologia, jest jeszcze niedojrzała. Opracowanie nowych produktów wymaga wielu badań i testów. Dlatego też chcemy zaoferować naszym klientom jeszcze większą wartość dodaną i pomagać im w jak najszybszym wypracowaniu nowych zastosowań. W tym celu będziemy inwestować w stworzenie centrum testowo-wdrożeniowego, które skróci czas od pomysłu do wdrożenia nowych produktów – informuje przedstawiciel VIGO System. W ostatnich miesiącach VIGO System zwiększyło aktywność marketingową, między innymi poprzez uczestnictwo w najważniejszych targach i konferencjach z branży fotonicznej. Widać już efekty tych działań i firma otrzymuje dużo więcej zapytań od firm, które do tej pory nie zdawały sobie sprawy, że istnieje taka technologia. - To działanie nastawione na długi okres. Chcemy uświadomić wielu firmom, korporacjom, że można rozwiązać ich problemy za pomocą technologii podczerwieni. Nasze detektory pomogą znaleźć odpowiedzi na problemy, które pojawiają się w zastosowaniach medycznych czy przemysłowych związanych z ochroną środowiska. Nasze działania sprzedażowe idą w wielu kierunkach. Z jednej strony będziemy starali się uświadomić klientom, że nasza technologia da lepsze rezultaty, niż rozwiązania stosowane w przez nich w tej chwili. Z drugiej strony jest to szukanie nowych zamówień oraz klientów, którzy w tej chwili wybierają produkty konkurencji – mówi Łukasz Piekarski. --- Źródło: akcjonariat.pl
reklama
reklama
reklama
reklama
Załaduj więcej newsów
April 20 2019 11:13 V13.1.0-2