reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
© gingergirl dreamstime.com
Przemysł elektroniczny |

Hitachi chce rozwijać się w Polsce dzięki innowacyjnym produktom

Hitachi do tej pory miało stosunkowo niewielki udział w rynku w Polsce i całym regionie Europy Środkowej, ale chce to zmienić dzięki inwestycjom w innowacje.

– Europa Centralna jest jednym z rynków, na którego rozwoju w szczególności się skupiamy. Jest tu duża baza know-how, szczególnie w Polsce, co przy obserwowanym od kilku lat wzroście gospodarczym, zasobach wykwalifikowanej kadry oraz zaawansowanych technologicznie firmach sprawia, że jest to jeden z naszych rynków docelowych – tłumaczy w rozmowie z agencją informacyjną Newseria Biznes Pablo Hofelich, chief operating officer w Hitachi Europe. Wywodzący się z Japonii koncern jest obecny na wielu rynkach m.in. w segmencie rozwiązań IT, a także sprzętu medycznego, przemysłowego, budowlanego i systemów dla infrastruktury i transportu. W Polsce poza głównym oddziałem grupy działają trzy spółki zależne Hitachi – zajmująca się przetwórstwem danych, sprzedażą narzędzi budowlanych oraz dostarczaniem systemów transportowych.
Podstawą działania spółki mają być innowacje. – Bez innowacji nie ma produktów, nie ma klientów, a więc nie ma biznesu. Innowacje były przez ostatnie 100 lat integralną częścią strategii Hitachi. I tak jest również dzisiaj – działalność innowacyjna społecznie to jeden z kluczowych elementów naszej strategii – tłumaczy Hofelich. – Musimy realizować nasz plan, który obejmuje prace nad innowacjami i wprowadzanie ich na rynek. Dotyczy to również rynków, na których nie jesteśmy jeszcze bardzo silni, jak np. w Europie Środkowej i Polsce.
Jak jednak podkreśla Hofelich, w kolejnych latach Hitachi chce również inwestować w pozostałe obszary. Zaznacza, że na całym świecie zachodzą obecnie podobne zjawiska związane m.in. z coraz szerszym wykorzystywaniem informatyki, globalizacją oraz urbanizacją. Dzięki swoim produktom, Hitachi chce włączyć się w te procesy w Polsce. Działalność innowacyjna społecznie obejmuje prace nad innowacjami, które uwzględniają takie kwestie, jak bezpieczeństwo konsumentów czy stan środowiska i zasobów naturalnych. Dotyczy to wszystkich obszarów, w których działa koncern, zarówno logistyki, ochrony zdrowia, energetyki, jak i finansów. Hofelich podkreśla, że w tej chwili Hitachi jest w Polsce ma niewielki udział rynkowy, ale liczy na to, że właśnie dzięki innowacjom w ciągu kolejnych lat spółce uda się to zmienić. – Chcielibyśmy w Polsce wzrastać i mieć większy wkład w lokalną wartość dodaną. Chcielibyśmy również być partnerem we współpracy i być postrzegani jako integralna część polskiego biznesu w zakresie rozwoju i innowacji – mówi Hofelich. --- Źródło: Newseria Biznes

reklama
reklama
Załaduj więcej newsów
April 15 2024 11:45 V22.4.27-2
reklama
reklama