reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
© Swimmo Przemys艂 elektroniczny | 29 kwietnia 2015

Swimmo w przygotowaniu do produkcji

Tw贸rcy inteligentnego zegarka Swimmo, kt贸ry pomo偶e w treningach p艂ywania, ju偶 w nast臋pnym miesi膮cu planuj膮 podpisanie umowy z producentem kontraktowym.
- W tej chwili przygotowujemy dokumentacj臋, czyli m.in. BOM, rysunki techniczne, itp. W maju chcemy podpisa膰 umow臋 z producentem kontraktowym 鈥 m贸wi dla evertiq.pl Mateusz Heleniak, tw贸rca smatwatcha Swimmo. Obecnie trwa etap sk艂adania ofert i, jak zapewnia przedstawiciel sp贸艂ki, Swimmo bierze pod uwag臋 zar贸wno firmy polskie, jak i europejskie. Swimmo to smartwatch i osobisty trener p艂ywania z polskim rodowodem, kt贸ry zosta艂 zaprojektowany z my艣l膮 o ci膮g艂ej pracy pod wod膮. Inteligentny zegarek pomo偶e w skutecznym monitorowaniu trening贸w i post臋p贸w w p艂ywaniu. Kampania Swimmo na Kickstarterze ruszy艂a 15 kwietnia. Celem by艂o zebranie 39 tys. USD, tymczasem w dniu publikacji tego artyku艂u Swimmo wspar艂o ju偶 ponad 500 os贸b, a zaoferowana kwota przekroczy艂a 90 tys. USD. - Zebrane 艣rodki przeznaczymy przede wszystkim na uruchomienie produkcji oraz wprowadzenie smatwatcha na rynek, ale mamy te偶 cele zwi膮zane z rozwojem produktu. Chcemy wdra偶a膰 nowe funkcjonalno艣ci, mi臋dzy innymi funkcj臋 鈥瀘pen water鈥 wspieraj膮c膮 trening os贸b p艂ywaj膮cych w otwartych zbiornikach wodnych 鈥 opowiada. Pierwsze modele Swimmo trafi膮 do u偶ytkownik贸w w pa藕dzierniku. Najpierw smartwatche otrzymaj膮 osoby, kt贸re wspar艂y kampani臋 na portalu crowdfundingowym, ale tw贸rcy Swimmo chc膮 jednocze艣nie wprowadzi膰 sw贸j produkt na 艣wiatowe rynki. 鈥 My艣limy g艂贸wnie o Stanach Zjednoczonych oraz Europie 鈥 tu w szczeg贸lno艣ci o takich krajach jak Wielka Brytania, Irlandia i Niemcy 鈥 stwierdza Heleniak. Smartwatch Swimmo to jeden z wielu produkt贸w wpisuj膮cych si臋 w niezwykle g艂o艣ny ostatnio nurt urz膮dze艅 wearables, czyli elektroniki do noszenia. Mateusz Heleniak pytany, czy jego zdaniem ten sektor elektroniki czeka w najbli偶szej przysz艂o艣ci szybki rozw贸j, odpowiada, 偶e je艣li projektanci i producenci b臋d膮 mieli na my艣li realne potrzeby ludzi, a nie dostarczanie gad偶et贸w, to prze艂om technologiczny jest rzeczywi艣cie mo偶liwy, a Swimmo mo偶e by膰 jednym z kamyczk贸w poruszaj膮cych lawin臋. Idea smartwatcha pracuj膮cego w wodzie narodzi艂a si臋 bowiem w zwi膮zku z brakiem podobnych rozwi膮za艅 na rynku. 鈥 Wszystko zacz臋艂o si臋 od tego, 偶e sam zacz膮艂em p艂ywa膰. Na pocz膮tku nie mia艂em 偶adnego konkretnego planu, ale z czasem pojawi艂a si臋 potrzeba monitorowania moich post臋p贸w i oceny osi膮gni臋膰. Tak powsta艂 pomys艂, kt贸ry potem jeszcze skonfrontowali艣my z wieloma osobami zajmuj膮cymi si臋 p艂ywaniem, by dobrze zdefiniowa膰 ich potrzeby 鈥 opowiada nasz rozm贸wca i dodaje, 偶e na tym etapie bardzo pomog艂o mu do艣wiadczenie zawodowe zwi膮zane z projektowaniem stron WWW pod k膮tem user experience. Po oko艂o 18 miesi膮cach prac projekt jest gotowy i ju偶 nied艂ugo b臋dziemy mogli wzi膮膰 do r臋ki egzemplarz smartwatcha Swimmo. Za cz臋艣膰 projektow膮 odpowiada pozna艅skie centrum badawczo-rozwojowe, natomiast sp贸艂ka Swimmo ma siedzib臋 w Dover w USA. Mateusz Heleniak jest pasjonatem p艂ywania, przedsi臋biorc膮 i wizjonerem. Bogate do艣wiadczenie biznesowe zdobywa艂 jako Ekspert User Experience w najwi臋kszych polskich firmach e-commerce, m.in. w Grupie Allegro. Opr贸cz Mateusza Swimmo tworz膮 Tomasz W膮torowski, Micha艂 Bonikowski i Rafa艂 Pi艂at, tw贸rcy polskiej innowacyjnej kostki DICE+, zwyci臋zcy presti偶owej nagrody IF GOLD Product Design Award 2014. --- Foto: 漏 Swimmo
reklama
reklama
reklama
reklama
Za艂aduj wi臋cej news贸w
February 15 2019 09:57 V12.1.1-2