reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
© Woolet Przemysł elektroniczny | 27 lutego 2015

Sukces inteligentnego portfela na Kickstarterze

Woolet, krakowski projekt na kickstarterze, potrzebował zaledwie 36 godzin by zebrać całą zakładaną kwotę 15 tys. USD.

Woolet zapewne słusznie kojarzy się Wam z angielskim słowem „wallet” czyli portfel, bo właśnie ten produkt uzupełniony o energooszczędny moduł Bluetooth 4.0, który łączy się z aplikacją na smartfony i tablety z systemami iOS i Android stworzyli przedsiębiorcy z Krakowa. Zasada jest prosta: gdy portfel znajdzie się poza kieszenią użytkownika, aplikacja wysyła na ekran urządzenia mobilnego powiadomienia dźwiękowe. Dostępne są także inne funkcje, takie jak wyszukiwanie wg lokalizacji czy wywoływanie portfela dźwiękiem. Dzięki temu zgubienie Wooleta wraz z cenną zawartością jest prawie niemożliwe – informują pomysłodawcy. - Żyjemy bardzo szybko. Niemal każdy z nas w ciągłym pośpiechu o czymś zapomina lub gubi przedmioty. Kto raz zgubił swój portfel wie, jak przykre są konsekwencje: zastrzeganie kart, godziny spędzone przy okienkach w urzędach, widmo kradzieży tożsamości. Pomyśleliśmy, że w łatwy sposób można zminimalizować ryzyko tego koszmaru. Z pomocą przyszła najnowsza technologia, którą połączyliśmy z nietuzinkowym, eleganckim designem – mówi Bart Zimny, jeden z pomysłodawców i projektant Wooleta. Jedną z ciekawszych informacji dotyczących inteligentnego portfela jest kwestia baterii, które wystarczyć na dwa lata dzięki doładowywaniu poprzez wykorzystanie efektu piezoelektrycznego lub nawet wykorzystując do tego ciepło naszego ciała.
Woolet powstał w 2014 roku z inicjatywy trzech doświadczonych start-upowców z Polski: Marka Cieśli, Barta Zimnego i Teodora Koscha. Marek jest jednym z założycieli spółki Sher.ly Inc., która z sukcesem sfinansowała na Kickstarterze swoją alternatywę dla publicznej chmury, Sherlybox, zbierając ponad 150 000 dolarów. Bart zarządza firmą Clime, produkującą mikrosensory mierzące parametry otoczenia takie jak temperatura, wilgotność powietrza czy natężenie światła. Produkcja Clime została w pełni sfinansowana przez kampanię crowdfundingową na stronie WWW spółki, osiągając pułap ponad 30 000 dolarów wsparcia. Teodor ma za sobą ponad 20-letnie doświadczenie w zakresie marketingu i komunikacji wizualnej. Przewodzi krakowskiej agencji reklamowej MIMI specjalizującej się w obsłudze dużych i średnich firm. Z powodzeniem wprowadzał na rynek różne produkty, w tym szereg projektów związanych z designem i wzornictwem. Woolet ma szansę trafić do wspierających projekt już w maju tego roku. Będzie dostępny w dwóch wersjach kolorystycznych: brązowej i czarnej.
reklama
reklama
reklama
Załaduj więcej newsów
May 21 2019 21:58 V13.3.9-2