reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
© cacaroot dreamstime.com Przemysł elektroniczny | 13 lutego 2015

LUG SA podsumowuje rok 2014

Strategia LUG SA, polegająca na postawieniu na technologie LED, przyniosła rezultaty: w roku 2014 zysk netto został podwojony.

- Nasza strategia nie dawała spektakularnych wyników. Wymagała czasu i cierpliwości. Dziś jednak możemy powiedzieć, że nasz pomysł na kierunek rozwoju firmy sprawdza się - komentuje wyniki Prezes LUG S.A., Ryszard Wtorkowski. Skonsolidowany zysk netto Grupy Kapitałowej LUG S.A. po czterech kwartałach 2014 roku wzrósł o 123%, z 1,4 mln zł do 3,2 mln zł. Sprzedaż w całym roku 2014 wzrosła o 11,2 %, do pozuiomu 113.9 mln zł, przy czym na wynik ten złożył się 14,4% wzrost przychód z rynku polskiego oraz 8,7% wzrost przychodów realizowanych na rynkach zagranicznych. Obecnie 45,6% przychodów ze sprzedaży stanowią przychody z rynku polskiego, a 54,4% przychody z eksportu. Wśród najważniejszych wydarzeń planowanych w działalności Grupy Kapitałowej LUG S.A. w roku 2015 wymienić należy zakończenie realizowanego obecnie I etapu budowy bazy kompetencyjno-rozwojowej w Nowym Kisielinie: - Prace budowlane rozpoczęły się w listopadzie. Budowa nowego zakładu postępuje zgodnie z harmonogramem i wkrótce ponownie zwiększą się nasze moce produkcyjne w zakresie oświetlenia LED. Zwiększy się więc także nasz potencjał do generowania zysków. - informuje Ryszard Wtorkowski.
reklama
reklama
reklama
reklama
Załaduj więcej newsów
November 12 2019 07:31 V14.7.10-2