reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
© grzegorz kula dreamstime.com Przemysł elektroniczny | 15 stycznia 2015

Innowacyjne rozwiązanie oświetleniowe TelForceOne

Wrocławska spółka opracowała pionierską, wielkopowierzchniową halową instalację oświetleniową LED zasilaną bezpośrednio z paneli fotowoltaicznych (LED+PV).

– To innowacja w skali światowej. Jako pierwsi postanowiliśmy przenieść energię słoneczną bezpośrednio z paneli fotowoltaicznych do źródeł światła LED, pomijając przy tym drogie i mało efektywne w takiej skali akumulatory. Do tej pory zarejestrowaliśmy już 5 zgłoszeń patentowych, chroniących naszą technologię – mówi dr inż. Janusz Jackiewicz, dyrektor techniczny rozwijający markę Force Light. Oferowane pod marką Force Light systemy oświetleniowe w technologii LED przeznaczone są do eksploatacji w obiektach przemysłowych, biurowych, centrach handlowych oraz przy oświetleniu terenów otwartych. Premiera innowacyjnego oświetlenia firmy TelForceOne zaplanowana została na dzisiaj, 15 stycznia. – Energooszczędne oświetlenie to nie moda czy krótkoterminowy trend. To przede wszystkim znacząca redukcja kosztów zarówno dla dużych korporacji, jak i mniejszych przedsiębiorstw. Są to oszczędności kosztów oświetlenia powierzchni przemysłowych i handlowych na poziomie nawet 70% w skali roku, a okres zwrotu wszystkich nakładów inwestycyjnych zamyka się w dwóch latach – mówi Wiesław Żywicki, wiceprezes zarządu TelForceOne. Przedstawiciele firmy podkreślają, że proponowane przez spółkę przemysłowe systemy oświetleniowe LED pozwalają na optymalizację kosztów wdrożenia oraz charakteryzują się dłuższą żywotnością lamp, dzięki usunięciu zbędnych zasilaczy. Z kolei możliwość instalacji paneli fotowoltaicznych na fasadach budynków sprawia, że systemy zyskują na efektywności. Wśród klientów i użytkowników w zakresie oświetlenia LED Force Light produkowanego przez TelForceOne znajduje się m.in. BOSCH (kompleksowa modernizacja oświetlenia hali do produkcji sprzętu AGD o powierzchni ponad 10 tys. m2 w Łodzi), AUCHAN (kompleksowa modernizacja oświetlenia w wybranych halach w południowo-zachodniej Polsce), Japan Tabacco International JTI (kompleksowa modernizacja oświetlenia największej europejskiej hali produkcyjnej koncernu o powierzchni ponad 10 tys. m 2) i Tauron (dostawa opraw ulicznych LED dla wykonawców inwestycji wymiany oświetlenia ulicznego we Wrocławiu). Nad marką Force Light od kilku kwartałów pracuje zespół doświadczonych specjalistów. Spółka współpracuje także z polskimi ośrodkami badawczymi. – Aktywna obecność w segmentach rynku o dużym potencjale rozwoju to istotny element naszej strategii. Staramy się znaleźć niszę, a następnie opracować rozwiązanie, które pozwoli nam ją efektywnie zagospodarować. Pokazaliśmy to szczególnie przy aparatach komórkowych o uproszczonej funkcjonalności i atrakcyjnych cenowo smartfonach o jakości analogicznej do urządzeń światowych marek. Zawarte kontrakty już na obecnym etapie pokazują, że i tym razem odnieśliśmy sukces – mówi Wiesław Żywicki. --- Źródło: polskiczempion.pl
reklama
reklama
Załaduj więcej newsów
June 25 2019 20:13 V13.3.22-1