reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
© Zoom.me Przemysł elektroniczny | 22 października 2014

Zoom.me, czyli podziel się emocjami

Po tajemniczych zapowiedziach sprzed miesięcy, Mateusz Kusznierewicz pokazał swój produkt – interaktywną ramkę do zdjęć.

Idea Zoom.me jest prosta: kupujemy w ramkę z 7 calowym ekranem, stawiamy na półce, a nasi bliscy korzystając ze specjalnej aplikacji w smartfonie czy tablecie, przesyłają zdjęcia, które automatycznie wyświetlają się w ramce, a raczej „zoomce”. Produkcją urządzenia zajmuje się firma GoClever, a partnerem projektu Zoom.me jest także T-Mobile. Premiera zaplanowana na koniec października to idealny czas, by wstrzelić się w przedświąteczny boom prezentowy. Cyfrowa ramka ma jednak dość ograniczoną grupę odbiorców docelowych – można się spodziewać, że osoby korzystające na co dzień ze smartfonów, nie będą zainteresowane takim prezentem. Z drugiej strony w naszym kraju nadal jest sporo ludzi, którzy niechętnie korzystają z urządzeń mobilnych, więc pomysł, by dać babci czy dziadkowi w prezencie zoomkę wydaje się bardzo sensowny. Hasło: „Dzięki Zoom.me każdy może dzielić się z przyjaciółmi wspaniałymi chwilami uchwyconymi na zdjęciach” idealnie wpisuje się w świąteczny klimat. A w dodatku urządzenie firmuje nie kto inny, tylko Mateusz Kusznierewicz – polski mistrz olimpijski, więc już na starcie zdobywa plusy. Urządzenie dostępne jest w dwóch wersjach: Wi-Fi (249 PLN) oraz 3G z kartą SIM (349 PLN). Twórcy zakładają, że do końca tego roku nabywców znajdzie 35 tys. urządzeń. Sprzedaż ramki rozpocznie się 3 listopada. Foto: © Zoom.me
reklama
reklama
reklama
Załaduj więcej newsów
May 21 2019 21:58 V13.3.9-2