reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
© mikhail mishchenko dreamstime.com Przemysł elektroniczny | 14 października 2014

Apple nadal najcenniejszą marką świata

Interbrand opublikował ranking najlepszych marek 2014 roku (Best Global Brands 2014). W pierwszej dziesiątce jest także Google, IBM, Microsoft i Samsung.
Wartość marki Apple została wyceniona na 118,86 mld USD. Drugi w rankingu Google – na 107,44 mld USD. W pierwszej setce najlepszych światowych marek znajdziemy sporo firm związanych z sektorem elektroniki i nowoczesnych technologii. Oto one:
1 Apple +21% 118,86 mld USD 2 Google +15% 107,44 mld USD 4 IBM -8% 72,24 mld USD 5 Microsoft +3% 61,154 mld USD 7 Samsung 15% 45,46 mld USD 12 Intel -8% 34,15 mld USD 14 Cisco +6% 30,93 mld USD 15 Amazon +25% 29,48 mld USD 16 Oracle +8% 25,98 mld USD 17 HP -8% 23,76 mld USD 29 Facebook +86% 14,35 mld USD 37 Canon +6% 11,7 mld USD 42 Philips +5% 10,26 mld USD 49 Siemens +2% 8,67 mld USD 52 Sony -3% 8,133 mld USD 62 Xerox -2% 6,64 mld USD 64 Panasonic +8% 6,3 mld USD 66 3M +14% 6,18 mld USD 94 Huawei nowa firma 4,31 mld USD 98 Nokia -44% 4,14 mld USD
reklama
reklama
reklama
reklama
Załaduj więcej newsów
February 15 2019 09:57 V12.1.1-2