reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
© Panasonic
Przemysł elektroniczny |

Panasonic ponownie wprowadza Technics

Marka powstała w 1965 roku, ale przez ostatnich kilka lat na rynku nie pojawiało się nic nowego. Od grudnia wszystko się zmieni – Technics powraca.

Panasonic ogłosił powrót do starej i dobrze znanej marki podczas wrześniowych targów IFA w Berlinie. Po raz pierwszy od sześciu lat pojawią się nowe urządzenia Hi-Fi Technics, najpierw w grudniu w Europie, a następnie na pozostałych rynkach. Na początek zaprezentowane zostaną dwie kolekcje produktów: system klasy referencyjnej R1 (wzmacniacz stereo, odtwarzacz sieciowy i głośniki) oraz system premium C700 (wzmacniacz stereo, odtwarzacz sieciowy, odtwarzacz CD i głośniki). Osobą odpowiedzialną za projekt jest Michiko Ogawa, pianistka jazzowa oraz inżynier dźwięku, która chce, by ludzie mogli się na nowo „zaangażować emocjonalnie” w odbiór muzyki. Pomóc ma w tym wierne odwzorowanie dźwięku i eliminacja szumów, bo tymi cechami będą się charakteryzować nowe urządzenia sygnowane logo Technics, ale także „emocjonalna technika akustyczna”, czyli czysty dźwięk oraz wrażenia przestrzenności sceny dźwiękowej uzyskiwane poprzez poszerzenie pasma i wysoki zakres dynamiczny. - Dorastając, wielokrotnie odkrywamy nowe gatunki muzyki i się nimi wzruszamy. Jednak w miarę jak przybywa nam lat, coraz częściej skupiamy się na innych życiowych kwestiach i najczęściej porzucamy zamiłowanie do muzyki. Oferując nowe produkty Technics, staramy się dostarczyć słuchaczom wrażenia «odkrycia muzyki na nowo» poprzez zapewnienie im emocjonujących i unikalnych doznań dźwiękowych – dokładnie tych, o których myśleli, że nigdy już ich nie doświadczą – wyjaśnia Ogawa, dodając, że to właśnie istota nowego sloganu marki: „Odkryj muzykę na nowo”.

reklama
reklama
Załaduj więcej newsów
April 15 2024 11:45 V22.4.27-1
reklama
reklama