reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
© grzegorz kula dreamstime.com Przemysł elektroniczny | 12 września 2014

Manta rozwija nowy segment AGD

Polski producent sprzętu AGD i RTV rozpoczyna ekspansję na rynku kuchenek gazowych i elektrycznych.

Obecnie polski rynek kuchni wolnostojących szacuje się na około 400 tys. sztuk rocznie. To niezwykle atrakcyjny i obiecujący segment artykułów AGD, na którym Manta nie zaznaczyła jeszcze wyraźnie swojej obecności. - Jesteśmy przekonani, że wypracowana przez nas infrastruktura sprzedażowa oraz rozbudowane kanały dystrybucyjne pozwolą nam na szybkie pozyskanie 2% rynku – mówi prezes Manta S.A. Bogdan Wiciński. - W najbliższym okresie planujemy sprzedaż 10 tysięcy kuchenek różnego typu. Prezes nie ukrywa także, iż jednym z powodów wejścia na nowy dla Manty segment rynku są potężne problemy Mastercooka. - Wierzymy, że jesteśmy w stanie dostarczyć produkty, które przyciągną klientów poszukujących dobrych urządzeń w atrakcyjnej cenie. Upadek Mastercooka stworzył niszę, którą chcielibyśmy wypełnić naszymi urządzeniami – podsumował prezes Manty. W czwartym kwartale tego roku na polskim rynku pojawią się kuchenki gazowe sygnowane logo Manty. W późniejszym okresie do sklepów trafią także urządzenia zasilane elektrycznie. Produkcja kuchenek została zlecona doświadczonym fabrykom w Turcji, które od wielu lat specjalizują się w wytwarzaniu tego typu sprzętu – informuje spółka w komunikacie. Kuchnie to dopiero początek ekspansji Manty na rynku AGD. W następnych miesiącach należy się spodziewać wysypu kolejnych urządzeń, w tym nowej linii lodówek oraz okapów. --- Źródło: © Manta
reklama
reklama
reklama
reklama
Załaduj więcej newsów
November 12 2019 07:31 V14.7.10-2