reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
© verticalarray-dreamstime.com Przemysł elektroniczny | 01 lipca 2014

Początek komercjalizacji innowacyjnego testera już za dwa lata

Braster ogłosił strategię na lata 2014-2021. Celem spółki jest jak najszybsze wdrożenie rynkowe urządzenia Tester BRASTER.


Okres przygotowania Testera BRASTER do komercjalizacji to lata 2014-2016. Następnie, w drugiej połowie 2016 roku, ma się rozpocząć międzynarodowa komercjalizacja innowacyjnego urządzenia. Spółka planuje etapowe wprowadzanie urządzenia na profesjonalne rynki (dla lekarzy), w pierwsze kolejności w Wielkiej Brytanii, Niemczech i Polsce. Następnie zamierza zdobywać rynki konsumenckie w Niemczech, Wielkiej Brytanii, Polsce, USA, Francji i Holandii. Tester BRASTER to innowacyjne urządzenie wykorzystujące ciekłokrystaliczne matryce termograficzne w diagnostyce raka piersi. Składa się z trzech matryc oraz głowicy do przeprowadzania badania. Tester ma także dedykowane oprogramowani do zapisu, analizowania i kontrolowania przebiegu badania, umożliwiające wizualizację wyników oraz archiwizację badań. - Tester Braster można uznać za obiecujące uzupełnienie urządzeń przydatnych w diagnostyce patologii piersi – czytamy w raporcie spółki. --- Źródło: Braster
reklama
reklama
Załaduj więcej newsów
September 16 2019 13:24 V14.3.11-2