
© vladimir-majkic-dreamstime.com
Przemysł elektroniczny |
Pixel to producent systemów informacji pasażerskiej z siedzibą w Bydgoszczy. W ostatnich latach firma szybko się rozwija: przychody w 2013 roku zwiększyły się o jedną czwartą w stosunku do poprzedniego roku, a w 2014 roku również spodziewany jest dwucyfrowy wzrost sprzedaży. Pojawiła się więc potrzeba powiększenia mocy
produkcyjnych i w styczniu Pixel zainwestował w nową linię do montażu powierzchniowego. Na początek firma RENEX dostarczyła automat pick&place Yamaha YS12F. Teraz linię uzupełniono o drukarkę pasty lutowniczej Yamaha YSP.
- Kolejnym elementem linii technologicznej będzie profesjonalny piec. Inwestycja planowana jest jeszcze w tym roku – powiedział evertiq.pl Sławomir Jankowski, wiceprezes firmy Pixel.
Wszystkie urządzenia zostały dostarczone i uruchomione przez firmę Renex.
---
O firmie
Firma Pixel jest jednym z największych dostawców elektronicznych systemów stosowanych w pojazdach komunikacji zbiorowej oraz na dworcach i przystankach w Polsce. Zakład Elektroniczny Pixel s.c. rozpoczął działalność w 1994 roku, a cztery lata później przekształcił się w spółkę Pixel Serwis Sp. z o.o. Kolejne duże zmiany przyszły w 2006 roku, gdy firma przeprowadziła się do nowej siedziby w Osielsku k. Bydgoszczy i zmieniła nazwę na Pixel Sp. z o.o.
Odbiorcami urządzeń oferowanych przez Pixel Sp. z o.o. są przedsiębiorstwa lokalnej i międzymiastowej komunikacji publicznej, producenci pojazdów komunikacji publicznej: autobusów, pasażerskich składów kolejowych, autobusów szynowych, tramwajów, a także administracje portów lotniczych, dworców autobusowych, jak również odbiorcy indywidualni (fabryki i zakłady produkcyjne, sklepy, firmy reklamowe, restauracje).
Foto: © Renex
Pixel znowu inwestuje w linię SMT
Bydgoska spółka, zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami, rozbudowuje nową linię do montażu powierzchniowego. Tym razem Pixel kupił od firmy Renex drukarkę pasty lutowniczej Yamaha YSP.
Pixel to producent systemów informacji pasażerskiej z siedzibą w Bydgoszczy. W ostatnich latach firma szybko się rozwija: przychody w 2013 roku zwiększyły się o jedną czwartą w stosunku do poprzedniego roku, a w 2014 roku również spodziewany jest dwucyfrowy wzrost sprzedaży. Pojawiła się więc potrzeba powiększenia mocy

