reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
© Manta S.A. Przemysł elektroniczny | 05 marca 2014

Manta stawia na telewizję hybrydową

Manta wprowadziła na rynek dekodery do telewizji hybrydowej, które mają stać się jednym z filarów sprzedaży polskiej spółki.


Manta ma za sobą świetny okres, gdy dekodery do telewizji naziemnej rozchodziły się jak świeże bułeczki. Teraz firma stawia na nowy sektor: telewizję hybrydową, czyli czyli połączenie cyfrowej telewizji z możliwościami, jakie daje dostęp do internetu – czytamy w „Pulsie Biznesu”. Manta zapowiadała nowy dekoder wiosną zeszłego roku. Dziś urządzenie, określane jako „zaawansowane domowe multimedialne centrum rozrywki”, jest już w sprzedaży. Na razie do klientów trafiło 20 tys. urządzeń, ale Manta ma nadzieję sprzedać 250 tys. sztuk do końca kwartału, a potencjał rynku szacuje na 2 mln sztuk. To, co kiedyś było „obarczone ryzykiem”, teraz ma wzmocnić pozycję firmy. - Nowy dekoder pozwoli nam konkurować z liczącymi się markami i umocnić pozycję lidera sprzedaży - mówi w „Pulsie Biznesu” prezes Manty Bogdan Wiciński. Urządzenie firmy Manta jest podłączone do internetu i udostepnia usługi interaktywne typu Smart TV, oraz serwisy telewizji hybrydowej HbbTV polskich nadawców telewizyjnych, do których na razie należą TVP i Eska TV. W planach jest rozszerzenie dostępnych usług (VOD, radio, gry), także o takie, które nie są związane z telewizją. Przede wszystkim brana jest pod uwagę bankowość on-line i usługi związane ze zdrowiem. Telewizja hybrydowa w standardzie HbbTV pozwala widzom na łączenie treści internetowych z tradycyjnym przekazem telewizyjnym. Przy czym informacje ściągane z sieci mają ścisły związek z oglądanym programem. Przykładem może być chociażby przegląd statystyk bramek dla drużyn piłki nożnej, których zmagania na boisku właśnie widzimy na ekranie. © Manta --- Źródło: Puls Biznesu
reklama
reklama
Załaduj więcej newsów
August 21 2019 15:49 V14.1.4-1