reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
© alexander-fediachov-dreamstime.com Przemysł elektroniczny | 12 grudnia 2013

NTT System stawia na własne produkty

Sposobem na zwiększenie rentowności firmy ma być wyraźny wzrost sprzedaży produktów pod własną marką. NTT System planuje przeniesienie części produkcji do Polski.


NTT System jest producentem komputerów stacjonarnych, dostarczanych zarówno pod marką własną, jak i markami zleconymi oraz dystrybutorem na rynku IT. Według ogłoszonej przez firmę strategii na lata 2013-2015, NTT System zamierza zwiększyć ofertę produktów pod własną marką, w szczególności urządzeń mobilnych. Jeszcze w grudniu tego roku NTT System wprowadzi na rynek pierwszy model smartfonu N-phone, natomiast sprzedaż tabletów pod własną marką w latach 2014-2015 ma osiągnąć poziom 100 tys. sztuk rocznie. Docelowo sprzedaż produktów pod własną marką ma odpowiadać przynajmniej za 25% przychodów firmy w 2015 roku. W tej chwili ten wskaźnik wynosi 16,2%. - Nasza strategia rozwoju zakłada przeniesienie części produkcji do Polski, do zakładu firmy w miejscowości Zakręt, ale czy i kiedy to nastąpi,uzależniamy od osiągnięcia odpowiedniego wolumenu sprzedaży – mówi dla evertiq.pl Andrzej Rzym, dyrektor ds. rozwoju marki własnej NTT System. W Polsce miałby miejsce montaż końcowy urządzeń wraz z ekranami. Po trzech kwartałach 2013 roku NTT System odnotował przychody ze sprzedaży w wysokości 480 mln PLN oraz zysk netto na poziomie 800 tys. PLN. --- Zdjęcie: © NTT System
reklama
reklama
reklama
reklama
Załaduj więcej newsów
April 18 2019 05:19 V13.0.9-2