reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
© juan-jose-tugores-gaspar-dreamstime.com Przemysł elektroniczny | 10 grudnia 2013

Rozwój Sonela opiera się na innowacyjności

„Dla spółki niezwykle ważny jest obszar badań i rozwoju” – mówi w „DGP” Krzysztof Wieczorkowski, prezes Sonela.


Krzysztof Wieczorkowski podkreśla, że firma przeznacza rok rocznie coraz większe środki na prace badawczo-rozwojowe. Jest to niezbędne, by konkurować na rynku i zasługiwać na miano innowacyjnej firmy. Sonel zaczynał w latach dziewięćdziesiątych jako producent przyrządów pomiarowych, które służyły niewielkiej grupie elektryków-pomiarowców. Konsekwentny rozwój tych urządzeń doprowadził firmę do dzisiejszego stanu: spółki notowanej na GPW i zatrudniającej 200 pracowników. Sonel został też uhonorowany Polską Nagrodą Innowacyjności.
- Działamy w obszarze produkcji elektronicznej, który bardzo szybko się rozwija, więc należy cały czas być z pomysłami o krok przed niezwykle silną konkurencją – mówi w „DGP” Krzysztof Wieczorkowski.
Co ciekawe, zbytnia innowacyjność może czasami stać się problemem. Dzieje się tak w momencie, gdy oferowane produkty znacznie przekraczają potrzeby rynku, a w związku z tym poziom kosztów również nie może zostać zaakceptowany. Prezes Sonela zwraca więc uwagę na potrzebę ścisłej współpracy z klientem docelowym tak, by dokładnie spełnić jego oczekiwania. Najważniejszą jednak wiadomością ostatnich miesięcy jest podjęcie przez Sonel współpracy z chińską firmą Holley Metering. Planowane na połowę przyszłego roku rozpoczęcie produkcji inteligentnych liczników oznacza dla Świdnickiej spółki wejście na zupełnie nowy dla niej rynek. --- Źródło: Dziennik Gazeta Prawna
reklama
reklama
reklama
reklama
Załaduj więcej newsów
June 14 2019 15:58 V13.3.21-1