reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
© serban-enache-dreamstime.com Rynki | 03 wrze艣nia 2013

Panasonic liderem systemów infotainment

Infotainment, czyli system dostarczaj膮cy kierowcy samochodu informacji i rozrywki, to coraz szybciej rosn膮cy biznes. Przychody Panasonica w tym sektorze wynios艂y niemal 4 mld USD w 2012 roku.

IHS zaj膮艂 si臋 dostawcami system贸w infotainment i Panasonic z 12,1% udzia艂贸w w rynku zaj膮艂 zdecydowane pierwsze miejsce. By艂a to jedyna firma z dwuprocentowym udzia艂em w rynku. Roczny wzrost sprzeda偶y wyni贸s艂 15%.

Kolejny w rankingu jest japo艅ski Pioneer z przychodami w wysoko艣ci 3,21 mld USD i udzia艂em w rynku 9,8%. Numer trzy to Harman International: 3,1 mld USD, 9,4%.

W zestawieniu znalaz艂y si臋 jeszcze kolejno: niemiecki Continental (2,62 mld USD, 7,95%), japo艅skie Alpine/Alps Electric (2,49 mld USD, 7,6%), Denso, Fujitsu-Ten, ameryka艅ski Garmin, japo艅ski Kenwood oraz na 10. miejscu niemiecki Bosch.

Wymieniona dziesi膮tka najwi臋kszych dostawc贸w system贸w infotainment odpowiada za niemal dwie trzecie przychod贸w na tym rynku w 2012 roku, czyli 22,6 mld USD z 34,6 mld USD.

Analitycy IHS s膮 zdania, 偶e systemy infotainment b臋d膮 mia艂y coraz wi臋ksze znaczenie na rynku motoryzacyjnym. Oferowane funkcje oraz intuicyjny interfejs cz艂owiek-maszyna mog膮 odgrywa膰 istotn膮 rol臋 przy podejmowaniu decyzji o zakupie nowego samochodu.

---
殴r贸d艂o: IHS
reklama
reklama
reklama
reklama
Za艂aduj wi臋cej news贸w
January 17 2019 14:20 V11.11.0-2