© alexander-podshivalov-dreamstime.com
Analizy |
W liczbach oznacza to, że w drugim kwartale 2013 roku sprzedano 45,1 mln tabletów, a w analogicznym okresie roku poprzedniego – 28,3 mln urządzeń, informuje International Data Corporation (IDC). Analitycy z IDC przewidują, że spowolnienie może się utrzymywać jeszcze w trzecim kwartale, ale ostatnie miesiące roku przyniosą zwiększenie sprzedaży dzięki nowym modelom tabletów, które pojawią się na rynku. Poniższe zestawienie prezentuje sprzedaż tabletów oraz procent udziałów w rynku pierwszej trójki producentów w Q2/2013(w nawiasie dane za Q1/2013):
Spadła sprzedaż tabletów w drugim kwartale
Spadek w wysokości 9,7% odnotowano jednak tylko w porównaniu z poprzednim kwartałem. Natomiast w odniesieniu do drugiego kwartału 2012 roku, wzrost sprzedaży wyniósł niemal 60%.
W liczbach oznacza to, że w drugim kwartale 2013 roku sprzedano 45,1 mln tabletów, a w analogicznym okresie roku poprzedniego – 28,3 mln urządzeń, informuje International Data Corporation (IDC). Analitycy z IDC przewidują, że spowolnienie może się utrzymywać jeszcze w trzecim kwartale, ale ostatnie miesiące roku przyniosą zwiększenie sprzedaży dzięki nowym modelom tabletów, które pojawią się na rynku. Poniższe zestawienie prezentuje sprzedaż tabletów oraz procent udziałów w rynku pierwszej trójki producentów w Q2/2013(w nawiasie dane za Q1/2013):
- Apple – 14,6 mln sztuk (19,5 mln), 32,4%
- Samsung – 8,1 mln sztuk (8,6 mln), 18%
- Asus – 2 mln sztuk (2,6 mln), 4,5%