reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
© LUG Przemysł elektroniczny | 22 lipca 2013

LUG rozwija eksport

Zielonogórski producent oświetlenia stawia na eksport. W czerwcu 2013 roku udział przychodów ze sprzedaży na rynkach zagranicznych wynosił 57,8%.


Całkowite przychody ze sprzedaży Grupy Kapitałowej LUG S.A. w czerwcu 2013 roku wykazały się dwucyfrową dodatnią dynamiką w ujęciu rok do roku. Ta dynamika w odniesieniu do eksportu wynosi ponad 20% - zdradza w wywiadzie dla TNV CNBC Ryszard Wtorkowski, prezes LUG. Jeśli chodzi o strukturę eksportu, to LUG stawia przede wszystkim na rynki europejskie, szczególnie Niemcy, Wielką Brytanię i Francję. Ale ponieważ polityka handlowa jest związana z silną dywersyfikacją
– Nasze produkty są dobrze odbierane na całym świecie – mówi dla TVN CNBC Ryszard Wtorkowski, prezes LUG.
sprzedaży, więc zielonogórska spółka stara się być obecna na wielu rynkach na całym świecie. - Zwiększamy eksport także w takich krajach jak Australia czy Nowa Zelandia, ostatnio sprzedajmy również do Korei i Wietnamu. Jeśli chodzi o eksport, nasze działania są bardzo szeroko zakrojone – mówi Ryszard Wtorkowski. Już niedługo jednym z bardziej znaczących rynków stanie się Brazylia, gdzie LUG założył spółkę zależną. Mówimy tu jednak o kontraktach zawieranych już na 2014 i 2015 rok, więc efekt tych działań będzie znacząco widoczny dopiero w przyszłym roku. LUG, jako producent oświetlenia, blisko współpracuje z branżą budowlaną i elektroinstalacyjną. Prezes Wtorkowski uważa, że druga połowa roku będzie zdecydowanie lepsza dla tych sektorów- Obserwujemy zwiększoną liczbę projektów, zamówień i inwestycji. Patrzę optymistycznie na to półrocze. --- Źródło: TVN CNBC, LUG
reklama
reklama
Załaduj więcej newsów
August 21 2019 15:49 V14.1.4-2