reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
© alinoubigh dreamstime.com
Przemysł elektroniczny |

Samsung celuje w segment premium

- Polski rynek na tle globalnego wypada całkiem nieźle - mówi Daniel Chung, prezes Samsung Electronics Polska.

Mimo trudnej sytuacji na rynku, w segmencie premium, w którym Samsung pozycjonuje swoje produkty, sprzedaż nadal rośnie, komentuje Daniel Chung w wywiadzie dla "Rzeczpospolitej". Najlepsze wyniki spółka odnotowała w segmencie telefonów. Samsung Galaxy S III i Samsung Galaxy Note II to hity sprzedażowe koreańskiej spółki. Teraz firma wiąże duże nadzieje z najnowszym smartfonem Galaxy S IV. Szef Samsunga jest też zadowolony ze sprzedaży telewizorów, sprzętu komputerowego i artykułów gospodarstwa domowego. Jeśli chodzi o AGD, Samsung zainwestował w ciągu dwóch ostatnich lat w zakład we Wronkach ponad 300 mln USD. Produkowane są tam urządzenia z segmentu premium. Chung stwierdził, że firma nie planuje budowy kolejnych zakładów produkujących sprzęt gospodarstwa domowego,
- Rośnie grupa klientów świadomych swoich oczekiwań i poszukujących produktów o odpowiednich parametrach – mówi dla "Rz" Daniel Chung.
ale ewentualnie rozbudowę istniejących linii produkcyjnych. Podkreślił ważną rolę bazy produkcyjnej w Europie, której lokalizacja blisko klienta końcowego pozwala na znacznie oszczędności na kosztach transportu dużych urządzeń takich jak pralki czy lodówki. Daniel Chung podkreślił też, że polscy specjaliści zatrudnieni w centrach badania i rozwoju pracują nad rozwiązaniami, które trafiają do urządzeń firmy sprzedawanych na całym świecie. - Polska jest jednym z największych na świecie i największym w Europie ośrodkiem badań i rozwoju (R&D), w którym Samsung zatrudnia najwięcej pracowników - podsumowuje w wywiadzie dla "Rz" prezes Samsunga. Na początku marca koreański koncern otworzył swoje nowe centrum B+R w Łodzi, w którym zatrudnienie znajdzie około 100 osób. --- Źródło: Rzeczpospolita

reklama
reklama
Załaduj więcej newsów
March 28 2024 10:16 V22.4.20-2
reklama
reklama