reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
© alexan24-dreamstime.com Przemysł elektroniczny | 26 marca 2013

Rentowność TP Vision lepsza od prognoz

TP Vision powstała w 2012 roku jako spółka joint venture Philipsa i TPV Technology. Jak radzi sobie nowa firma?

– Znakomicie – zarówno na świecie, jak i w Polsce – mówi dla magazynu "Manager" Radosław Wyszyński, prezes TP Vision Poland. -W ciągu kilku miesięcy udało nam się osiągnąć rentowność powyżej naszych prognoz. Wyszyński tłumaczy, że decyzja o połączeniu wiedzy, doświadczenia i patentów Philipsa z ogromnym zapleczem produkcyjnym i zakupowym firmy TPV Technology była strzałem w dziesiątkę. Plan zakłada zwiększanie sprzedaży telewizorów Philipsa, bo urządzenia nadal są sprzedawane pod tą marką - W tym roku notujemy wzrosty na poziomie 50% – mówi prezes TP Vision. Głównym kierunkiem rozwoju będzie oczywiście Smart TV oraz duże telewizory. – Już dziś oferujemy telewizory o przekątnej ekranu 60 cali. Z całą pewnością wyścig w tej dziedzinie nie skończy się szybko - zapewnia Radosław Wyszyński. Udział marki Philps na polskim rynku wynosi w tej chwili około 8%. – Nasz cel na przyszły rok to 10%., a długofalowy – 15%. w 2015 r. - zapowiada Wyszyński. Firma zamierza też skorzystać z szansy, jaką daje wyłączanie analogowych nadajników telewizyjnych i przejście na sygnał cyfrowy, ale nie ma to być główne źródło wzrostów. --- Źródło: Manager
reklama
reklama
reklama
reklama
Załaduj więcej newsów
November 12 2019 07:31 V14.7.10-2