© alexan24-dreamstime.com
Przemysł elektroniczny |
Rentowność TP Vision lepsza od prognoz
TP Vision powstała w 2012 roku jako spółka joint venture Philipsa i TPV Technology. Jak radzi sobie nowa firma?
– Znakomicie – zarówno na świecie, jak i w Polsce – mówi dla magazynu "Manager" Radosław Wyszyński, prezes TP Vision Poland. -W ciągu kilku miesięcy udało nam się osiągnąć rentowność powyżej naszych prognoz.
Wyszyński tłumaczy, że decyzja o połączeniu wiedzy, doświadczenia i patentów Philipsa z ogromnym zapleczem produkcyjnym i zakupowym firmy TPV Technology była strzałem w dziesiątkę. Plan zakłada zwiększanie sprzedaży telewizorów Philipsa, bo urządzenia nadal są sprzedawane pod tą marką - W tym roku notujemy wzrosty na poziomie 50% – mówi prezes TP Vision.
Głównym kierunkiem rozwoju będzie oczywiście Smart TV oraz duże telewizory. – Już dziś oferujemy telewizory o przekątnej ekranu 60 cali. Z całą pewnością wyścig w tej dziedzinie nie skończy się szybko - zapewnia Radosław Wyszyński.
Udział marki Philps na polskim rynku wynosi w tej chwili około 8%. – Nasz cel na przyszły rok to 10%., a długofalowy – 15%. w 2015 r. - zapowiada Wyszyński. Firma zamierza też skorzystać z szansy, jaką daje wyłączanie analogowych nadajników telewizyjnych i przejście na sygnał cyfrowy, ale nie ma to być główne źródło wzrostów.
---
Źródło: Manager