reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
Komponenty |

Większa wydajność przetwarzania obrazu

Najnowszy procesor wideo dostarcza widzom lepszych wrażeń dzięki 3-krotnie większej wydajności przetwarzania obrazów HD

Firma Texas Instruments (TI) rozwija swoją cyfrową platformę procesorów medialnych DaVinci i wprowadza na rynek wysokowydajny cyfrowy procesor medialny DaVinci TMS320DM8168 oraz cyfrowy procesor medialny DaVinci TMS320DM8148 o dużej sprawności energetycznej wraz z kompatybilnym oprogramowaniem. Dzięki nowym rozwiązaniom, TI pomaga realizować transmisje obrazów wideo „jak żywe”, które pozwalają łączyć ludzi, zwiększać bezpieczeństwo publiczne, a także umożliwiają rozwój wizyjnych systemów motoryzacyjnych czasu rzeczywistego wspomagających bezpieczne kierowanie pojazdami, dostarczają odbiorcom rozrywkę najwyższej jakości oraz mogą być wykorzystane do wielu innych zastosowań. Wysokowydajny cyfrowy procesor mediów DaVinci DM8168 cechuje się trzykrotnie większymi możliwościami przesyłania wizji w stosunku do swoich konkurentów, umożliwiając jednoczesne przesyłanie do trzech strumieni wizji z rozdzielczością 1080p @ 60 fps (ramek na sekundę) lub do 12 strumieni z rozdzielczością 720p @ 30 fps lub kombinacje strumieni o mniejszej rozdzielczości. Natomiast cyfrowy procesor mediów DaVinci DM8148 umożliwia realizację pojedynczej wysokowydajnej transmisji strumienia wizji o rozdzielczości 1080p @ 60 fps, jednoczesnej transmisji trzech strumieni wizji o rozdzielczości 720p @ 30 fps lub jednoczesną transmisję strumieni wizji o niższych rozdzielczościach, pobierając przy tym moc o wartości 3 W. Właściwości tego procesora obejmują również obsługę najnowszych ekranów oraz możliwości analityczne, podobnie jak to jest w przypadku cyfrowego procesora mediów DaVinci DM8168, co sprawia, że znakomicie nadaje się do stosowania w sprzęcie wizyjnym powszechnego użytku i medycznym wymagających małego poboru mocy i mniejszej liczby strumieni wizji.

reklama
Załaduj więcej newsów
April 15 2024 11:45 V22.4.27-2
reklama
reklama