reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
Komponenty | 09 grudnia 2010

HARTING bije rekord z 2008 r. sprzedażą w wysokości 413 mln euro

HARTING Technology Group, z siedzibą główną w Espelkamp, Wschodniej Westfalii, odnotowało zdecydowanie udany rok działalności, stanowiący kamień milowy w historii firmy.

W roku obrotowym, zakończonym 30 września 2010 r. HARTING wygenerowało łączne dochody na poziomie 413 mln euro, co stanowi wzrost o 27% w porównaniu do roku ubiegłego. Fakt, że na całym świecie sprzedaż wzrosła aż o ponad 7% w porównaniu z rekordowym rokiem 2008 r. jest szczególnie satysfakcjonujący. Firmie udało się znacznie zwiększyć sprzedaż we wszystkich regionach. Sprzedaż w Niemczech wyniosła 146 mln euro, czyli prawie 24% powyżej poprzedniego roku (2009: 118 mln euro). W całej Europie (z wyjątkiem Niemiec) sprzedaż wzrosła o około 20% do 140 mln euro (2009:116 mln euro). Znacznie szybszy niż we wszystkich pozostałych regionach, odnotowano wzrost na rynkach azjatyckich (89 mln euro, +39%). Decyzja HARTING o zainwestowaniu w rozwój nowych produktów i rozwiązań, pomimo trudnych warunków ogólnych, została bardzo dobrze przyjęta przez rynki. Pozytywne zmiany w HARTING Technology Group mają także odzwierciedlenie w wyraźnym wzroście w poziomie zatrudnienia w firmie w ciągu ostatniego roku. Na dzień 30 września 2010 r. ogółem zatrudnionych było 3.174 pracowników na całym świecie, co stanowi wzrost o 235 pracowników lub 8% w porównaniu z rokiem ubiegłym (2009: 2.939 pracowników). Kontynuując rekordowe wyniki, pod koniec października 2010 r., firma zatrudniała ogółem już 3.240 osób. Rozwój firmy będzie kontynuowany w bieżącym roku działalności. Dzięki konkurencyjności, elastyczności w działaniu i zorientowaniu na klienta, HARTING zamierza utrzymać pozycję lidera innowacji na zajętych rynkach. Firma planuje także zainwestować 70 mln euro w badania i rozwój działalności.
reklama
reklama
Załaduj więcej newsów
October 11 2019 15:09 V14.5.0-1