reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
© Evertiq Komponenty | 12 września 2019

Niezwykle dokładny moduł inercyjny dla motoryzacji

Nowoczesna architektura redundantna w nowym module Aceinny, pozwala osiągnąć doskonałą dokładność i wysoką jakość pomiarów. Poprawia to też wydajność układu.

Projektujesz elektronikę? Zarezerwuj 17 października 2019 roku na największą w Polsce konferencję dedykowaną projektantom, Evertiq Expo Kraków 2019. Przeszło 90 producentów i dystrybutorów komponentów do Twojej dyspozycji, ciekawe wykłady i świetna, twórcza atmosfera. Jesteś zaproszony, wstęp wolny: kliknij po szczegóły. © Evertiq
Nowy układ Aceinna OpenIMU330B stanowi nowoczesną inercyjną jednostkę pomiarową 6 DoF, którą udało się zamknąć w formie niewielkiego modułu o wymiarach 11 na 15 mm (o wysokości 3 mm). Odnaleźć się ma między innymi w aplikacjach motoryzacyjnych oraz innych rodzajach pojazdów poruszających się w przestrzeni. Ma umożliwić dokładny pomiar zachowania się pojazdu w zakrętach, oraz przy wykonywaniu bardziej złożonych manewrów, jak podają twórcy. Wspomóc ma też inne funkcje, takie jak np. Lane Assist. Redundantna architektura czujników IMU składa się z trzech niezależnych 3-osiowych akcelerometrów i 3-osiowych żyroskopów dla zapewnienia doskonałej dokładności i niezawodności. Poprzez osadzenie potrójnie redundantnej matrycy czujników, OpenIMU330 jest w stanie, poprzez specjalny algorytm Aceinny, odsiać złe dane, by skorzystać tylko z tych istotnych. Wszelkie wadliwe dane wyjściowe z czujników, lub błędny zestaw danych, można zignorować lub obniżyć ich znaczenie. Ta architektura zapewnia najwyższy możliwy poziom jakości i jednocześnie poprawia wydajność. Niestabilność odchylenia i chód kątowy czujników prędkości wynoszą 2 stopni/godz oraz 0.2 stopnia/√godz. Moduł integruje w sobie ARM Cortex-M4 ze wsparciem dedykowanej jednostki FPU. Całości dopełnia wsparcie min. filtru Kalmana.
reklama
reklama
Załaduj więcej newsów
November 12 2019 07:31 V14.7.10-2