reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
© Evertiq Komponenty | 08 lipca 2019

Wysoce zaawansowane kontrolery paneli dotykowych dla motoryzacji

Dzięki wysublimowanym funkcjom zawartym w nowych kontrolerach Microchip, możliwe jest spełnienie rygorystycznych norm motoryzacyjnych. Układy wspomagają projektantów w radzeniu sobie z wyzwaniami EMI i EMC, sprawnie obsługując nawet grubsze panele dotykowe, do 4.5 mm.

Projektujesz elektronikę? Zarezerwuj 17 października 2019 roku na największą w Polsce konferencję dedykowaną projektantom, Evertiq Expo Kraków 2019. Przeszło 90 producentów i dystrybutorów komponentów do Twojej dyspozycji, ciekawe wykłady i świetna, twórcza atmosfera. Jesteś zaproszony, wstęp wolny: kliknij po szczegóły. © Evertiq
Firma Microchip zaprezentowała nowe kontrolery paneli dotykowych maXTouch, które mają wspomagać projektantów w tworzeniu nowoczesnych, motoryzacyjnych ekranów dotykowych. Pomoc ta polega na wsparciu w radzeniu sobie z wyzwaniami natury EMI oraz EMC. Świeża rodzina sterowników dotykowych TD wykorzystuje nową różnicową metodę akwizycji sygnału różnicowego, która znacznie zwiększa stosunek sygnału do szumu (SNR). Pozwala to na zastosowanie grubego szkła lub plastiku oraz obsługi panelu w rękawiczkach. Cała maksymalna obsługiwana grubość wynikowa ma odpowiadać grubości do 4.5 mm polimetakrylanu metylu (PMMA). Nowe komponenty, oznaczone symbolami MXT1067TD, MXT1189TD i MXT1665TD są zoptymalizowane (pod względem kosztów) do pracy w ekranach samochodowych o przekątnej od 9 do 13 cali, uzupełniając portfolio firmy, wśród których są już te obsługujące ekrany dotykowe do 20 cali. Każdy z układów odnosi się ponadto do aspektów rosnącego zapotrzebowania na funkcje bezpieczeństwa funkcjonalnego i zostało zaprojektowane pod kątem spełnienia wymogów: Automotive SPICE Level 3 i ISO 26262 Automotive Safety Integrity Level (ASIL) B. Wszystkie urządzenia z rodziny TD są wyposażone w unikalną funkcję kształtowania przebiegu sygnału, aby zoptymalizować wydajność emisji promieniowania kontrolera dotykowego za pomocą narzędzia do optymalizacji EMI. Kształtowanie przebiegu jest uzyskiwane dzięki parametrom oprogramowania układowego, pochodzącego ze wspomnianego narzędzia i pomaga projektantom ustawić podstawową częstotliwość impulsów, w celu osiągnięcia efektywnej współpracy z innymi aplikacjami w pojeździe, takimi jak zdalny system otwierania pojazdu bez kluczyka. Uzyskane parametry są następnie dodawane do pliku konfiguracyjnego maXTouch, który dostosowuje wydajność kontrolera dotykowego do indywidualnego projektu klienta.
reklama
reklama
Załaduj więcej newsów
October 11 2019 15:09 V14.5.0-1